Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، نیروهای اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان با اقدامات اطلاعاتی و فنی، توانستند؛ گروه های تروریستی را در انتقال 80 کیلوگرم مواد منفجره ترکیبی، 17 عدد تله انفجاری پدالی (مخصوص بکارگیری در بمب های کنار جاده ای و تله های انفجاری)، 28 قبضه سلاح کمری با دوهزار و 100 فشنگ، 35 قبضه نارنجک جنگی، ده ها چاشنی الکترونیکی، فتیله و تجهیزات انفجاری ناکام بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج)همچنین 580 کیلوگرم مواد مخدر از تروریست ها کشف کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در پی انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی از فعالیت یکی از قاچاقچیان سابقه‌دار در زمینه توزیع مواد روانگردان در محدوده جنوب‌غرب پایتخت با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. 

وی با اشاره به اطلاعات به دست آمده از اقدامات این سوداگر مرگ ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر سرانجام عصر روز گذشته با هماهنگی مراجع قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه  به مخفیگاه متهم  اعزام شده و عملیات دستگیری این فرد را اجرا کردند.

باباپور گفت:‌متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران داشت که با اقدام به موقع ماموران خلع‌سلاح و دستگیر شد.  

وی با اشاره به انجام بازرسی از مخفیگاه متهم دستگیر شده، گفت: ماموران در جریان بازرسی از مخفیگاه این فرد ۱۷ کیلو گرم ماده روانگردان صنعتی شیشه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهم را نیز به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در مقر انتظامی به جرم خود اعتراف کرد، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم و به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دستگیری زوج قاچاقچی با محموله قاچاق در بابل
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری
  • کشف ۱۷ کیلوگرم «شیشه» در درگیری مسلحانه
  • عاملان پرتاب نارنجک به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه سوری بازداشت شدند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس
  • کشف بیش از ۸۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در قم
  • حمله به پادگان ارتش پاکستان در نزدیکی مرز افغانستان چندین کشته بر جای گذاشت
  • کشف ۴ کیلوگرم مواد مخدر بلعی از ۳ مسافر در بجستان
  • ۴ کیلوگرم تریاک در معده سه مسافر
  • کشف و ضبط بیش از ۲ هزار کیلوگرم خیارشور غیربهداشتی در تربت حیدریه