Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-19@04:15:28 GMT

پوستر ویژه السد در استانه بازی با پرسپولیس+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۹۱۷۴

پوستر ویژه السد در استانه بازی با پرسپولیس+ عکس

به گزارش ایسکانیوز، تیمهای پرسپولیس و السدقطر در چارچوب هفته ششم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان‌آسیا از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند.

این دیدار در حالی به انجام می رسد که حساب رسمی باشگاه السد توئیتر پوستری ویژه ای را برای بازی امروز تدارک دید که روی آن تصویر ژاوی حک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید دیداین مسابقه در نهایت به چه نتیجه ای منجر خواهد شد.

601

پرسپولیس السدقطر لیگ قهرمانان‌آسیا ژاوی ورزشگاه آزادی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند

سرمربی بارسلونا از کار کردن در بالاترین سطح خسته شده و می خواهد پس از پایان فصل استراحت کند. 

طرفداری | در جریان مهم ترین بازی هفته بیست و نهم لالیگا، تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا از ساعت 23:30 یکشنبه شب مقابل هم صف آرایی می کنند. ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

درباره اتلتیکو مادرید

فردا یک بازی حیاتی است، مثل تمام بازی‌های باقیمانده. رقیب ما یک تیم قهرمان است، آن‌ها روز دیگر این را نشان دادند، به خصوص با هوادارانشان. اتلتیکو با سیمئونه در سال‌های اخیر عملکرد بسیار خوبی داشته است. فکر می‌کنم ما هم شرایط خوبی داریم، آن‌ها نیز با اعتماد به نفس بالایی به

مصدومیت دی یونگ

خوش‌بین هستیم، و دقیق تر از این نمی توانم جواب دهم. ما تاریخ بازگشت تعیین نمی‌کنیم. حس خود بازیکن حرف اول را می‌زند.

بازگشت ژائو فلیکس به متروپولیتانو

ببینید، من شخصا از محیط‌های پرشور استقبال می‌کنم. ژائو فیلیکس شخصیت قوی و شجاعی دارد. او می‌خواهد استعدادش را نشان دهد و فردا هم او و هم تیم باید شخصیت خود را به نمایش بگذارند. او تمام ویژگی‌های لازم برای یک عملکرد خوب در بازی فردا را دارد. 

درباره ممفیس دیپای

او را به خوبی می‌شناسیم، یک ممفیس دیپای باانگیزه می تواند کارهای زیادی انجام دهد، نمونه اش را مقابل اینتر دیدیم. او بازیکنی است که در بازی رفت هم برای ما مشکل ایجاد کرده بود، بعد از دیدن عملکرد او در بازی آخر، مطمئنا فردا هم شاهد عملکرد خوبی از او خواهیم بود. 

درباره فران تورس و مارکوس آلونسو

فردا لیست بازیکنان را اعلام می‌کنیم و هر دو نفر در صورت عدم تغییر شرایط در دسترس خواهند بود.

انتقادات

ما روی عملکرد خودمان متمرکز هستیم. من قبلا نظرم را گفتم. 

روحیه بارسلونا و اتلتیکو مادرید

هر دو تیم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی عملکرد بسیار خوبی ارائه دادند. آن‌ها یک جنگ فیزیکی مهم داشتند و یک روز کمتر استراحت کرده‌اند. فردا می‌بینیم که سیمئونه چه تصمیمی می‌گیرد، ذهنیت ما قرار نیست تغییر کند. رقیب ما یک تیم قهرمان است.

شانس بیشتر پاری سن ژرمن 

پاری سن ژرمن شانس بیشتری دارد؟ شاید بله، من از صحبت کردن در مورد شانس تیم ها خوش نمی آید. شاید به خاطر قدرت اقتصادی و پولی که آن‌ها و ما خرج کرده‌ایم، نقش شانس بیشتر را به پاریس بدهیم، نه به خاطر سابقه تاریخی چون ما لیگ قهرمانان‌های بیشتری برده‌ایم. دیروز قرعه‌کشی را همه با هم دیدیم و هواداران خوش‌بین هستند. باید این خوش‌بینی را در زمین نشان دهیم، شور و شوق زیادی داریم و می توانیم خودمان را ثابت کنیم. 

کوبارسی و سرنوشت پدری

امیدواریم دیگر داستان پدری تکرار نشود. او لایق حضور در تیم ملی است و نشان می‌دهد که سطح بالایی دارد. همچنین شجاعت لوئیس دلافوئنته قابل تحسین است. من نمی‌توانم در مورد اینکه او به المپیک و یورو می‌رود، تصمیم دیگری بگیرم.

وضعیت ژائو فیلیکس

او برای بازی های بزرگ ساخته شده است. برای بازی مقابل اتلتیکو باید شخصیت زیادی از خود نشان دهید. فردا باید عملکرد خوبی داشته باشیم، در بازی رفت آن‌ها عالی بازی کردند. ما به عملکرد درخشان همه بازیکنان و همچنین ژائو نیاز داریم.

جدال با پاری سن ژرمن

حریف بسیار سرسختی در پیش داریم، یکی از سخت ترین حریفانی که می‌توانستیم با آن‌ها روبرو شویم. لوئیس انریکه و کادر فنی‌اش را می‌شناسم، می‌دانم چطور کار می‌کنند. اعتماد به نفس و شور و اشتیاق لازم را درون تیم داریم. بازی برگشت در خانه خودمان است و باید رویاپردازی کنیم. 

آینده ژاوی 

تا پایان فصل می مانم و پس از آن فقط استراحت. ما (من و دکو) هر دو سه روز با هم صحبت می‌کنیم. او از تصمیم من باخبر است. تا امروز هیچ چیز تغییر نکرده است.

کریستنسن در هافبک دفاعی

استفاده از آندریاس موفقیت‌آمیز بوده است. او از بازی در آن پست لذت می‌برد و به تیم تعادل و آرامش می‌دهد. توپ را از دست نمی‌دهد، جایگیری خوبی دارد و در نبردهای فیزیکی که در لیگ قهرمانان مهم است، موفق است. او در کار با توپ هم در حال پیشرفت است و با اعتماد به نفس بیشتری بازی می‌کند. به طور کلی عملکرد او موفقیت‌آمیز بوده است.

فرم ژول کونده

بله، او قطعا در بهترین فرم خود قرار دارد. ژول در ابتدای فصل هم عالی بازی می‌کرد. در پایان فصل با او صحبت کردیم، فکر می‌کنم به خوبی با بازی در کناره‌ها سازگار شده است. او در حال حاضر یک بازیکن کلیدی برای تیم است، هم در دفاع و هم در خروج از توپ عملکرد خوبی دارد و همیشه به دنبال پیشرفت است. با حضور کونده در زمین خیالم راحت است.

عدم موفقیت گریزمان در بارسلونا

اینجا مسئله اقتصادی و محدودیت دستمزد بود. من گریزمان را خیلی دوست دارم، او یک بازیکن سازمان‌دهنده است و کل حملات اتلتیکو مادرید را مدیریت می‌کند. اما در بارسا به خاطر محدودیت دستمزد نتوانستیم او را نگه داریم.

رقیبان بارسلونا را چگونه می‌بینند

به نظر می‌رسد رقیبان ما را دست‌کم می‌گیرند. آن‌ها فکر می‌کنند ما تیم جوان و بااستعدادی هستیم اما تجربه کافی نداریم. لوئیز انریکه و کادر فنی اش متوجه خواهند شد که ما هم نقاط قوت و هم نقاط ضعف داریم. شاید ما یک تیم بی‌تجربه به نظر برسیم اما شور و شوق زیادی داریم و می‌خواهیم دو بازی عالی انجام دهیم. کار سختی در پیش داریم، آن‌ها یکی از بهترین تیم‌های اروپا هستند و مربی باکیفیتی روی نیمکتشان دارند.

نقش ژاوی در برنامه ریزی فصل آینده

به خاطر علاقه‌ای که به این باشگاه دارم در این کار شرکت می‌کنم. تصمیم من تغییری نکرده است. من عاشق این باشگاه هستم و هر کاری که بتوانم برای کمک به باشگاه در فصل بعد انجام می‌دهم.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • لیست جدید قهرمان جام ملت‌ها اعلام شد
  • حاشیه بازی پرسپولیس-پیکان؛ بازیکن قطری سرخ‌ها کنار زمین افطار کرد
  • پرسپولیس ۱ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • پرسپولیس ۰ - ۰ پیکان/ آخرین بازی ۱۴۰۲ در ورزشگاه آزادی
  • بازگشت ستاره پرسپولیس به لیست بازی
  • پوستر ویژه پرسپولیس برای بازی با پیکان | استقبال از نوروز با اوسمار
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها نصیب بارسلونا شد
  • ژاوی: بیشتر از پاری سن ژرمن لیگ قهرمانان برده‌ایم اما آنها شانس اصلی صعود هستند
  • ژاوی: یکی از بدترین قرعه‌ها به ما افتاد