Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان، گفت: یک باب کوره و ۳۵۰ کیلوگرم ذغال تاغ در روستای تلک آباد اردستان از یک متخلف کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا الهیاری در گفت و گو با صاحب نیوز؛ اظهار کرد: مأموران اداره منابع طبیعی اردستان در حال گشت زنی در محدوده تاغزارهای منطقه روستای تلک آباد به چند مورد قطع درخت در یک منطقه مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از زیر نظر گرفتن محدوده به مدت دو هفته و با یک عملیات، متخلف شناسایی و پس از اخذ دستور از مقام قضایی و با همکاری مأموران کلانتری زواره متخلف در داخل یک دامداری مشاهده شدند.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اردستان گفت: کشف یک باب کوره و 350 کیلوگرم ذغال تاغ در روستای تلک آباد از متخلف کشف شد.

الهیاری با بیان اینکه در بازجویی  از این دامداری انجام شد یک باب کوره ذغال (به سبک شومینه ) کشف شده، تصریح کرد: 26 کارتن ذغال در این کشفیات به دست آمد.

وی تاکید کرد: پرونده متخلف تنظیم و برای رسیدگی به تخلفات وی تحویل دادگاه عمومی بخش زواره شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳ تن چوب تاغ قاچاق در استان سمنان/۱۱ متخلف دستگیر شدند
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم