Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از ايكوپرس؛ مصطفي خان كرمي معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو گفت: پس از استقبال مشتريان از طرح فروش فوري محصولات ايران خودرو و در راستاي پاسخگويي به نياز مشتريان به خودروهاي ايراني، طرح فروش اعتباري محصولات اين شركت را از امروز دوشنبه بيست و هفتم فروردين ماه آغاز مي كند و اين روش فروش تا تكميل ظرفيت ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
خان كرمي خاطر نشان كرد: علیرغم تغییرات اخیر نرخ ارز و به جهت جلوگیری از کاهش قدرت خرید مشتریان، فروش اعتباري محصولات ايران خودرو با قيمت هاي قطعي و بدون افزايش قيمت خودرو نسبت به سال 96 توسط اين شرکت صورت مي گيرد .
 
وي افزود: خودروهای این طرح پژو 405 بنزيني و دوگانه سوز، پژو 206 تيپ 5، 206صندوقدار وي 8، سمند ال ايكس با موتور اي اف7 بنزيني و راناي ال ايكس است که با موعد تحويل 30روزه و با بازپرداخت های 12، 18 و 24 ماهه عرضه مي شوند.
 
وي تاكيد كرد: در طرح فروش اعتباري، افزايش هزينه هاي بيمه و شماره گذاري، مطابق تعرفه هاي قانوني از سوي مراجع ذيربط مشمول ثبت نام كنندگان مي شود كه اين افزايش ها مربوط به قيمت خودرو نبوده و به شرکت ایران خودرو مرتبط نیست.
 
معاون بازار يابي و فروش ايران خودرو افزود: متقاضيان مي توانند از ساعت 10 صبح امروز دوشنبه بيست و هفتم فروردين ماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور نسبت به ثبت نام در اين طرح اقدام كرده و از مزاياي آن بهره مند شوند. همچنین طرح های دیگر فروش نیز در هفته آتی ارائه خواهد شد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)

عصر ایران؛ مسعود طاهری - هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن با شعار "عصر جدید، خودروهای جدید" از 6 تا 15 اردیبهشت در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی چین (تیانژو) افتتاح شد و این رویداد عظیم با دستاوردهای چشمگیر و نویدبخش کار خود را آغاز کرد.   این نمایشگاه که به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود، شاهد حضور پررنگ خودروسازان داخلی و خارجی و رونمایی از جدیدترین دستاوردهای آنها در زمینه طراحی و تولید خودرو بود.   در نمایشگاه امسال، شاهد درخشش خودروهای نوآورانه و پاک بودیم. 278 خودروی برقی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که این امر نشان‌دهنده گام‌های بلند صنعت خودرو به سمت جایگزینی خودروهای بنزینی و دیزلی با خودروهای برقی و احترام به محیط زیست است.   غرفه‌های نمایشگاه پکن 2024، میزبان خودروسازی جهان و برندهای چینی است. این شرکت‌ها جدیدترین دستاوردهای خود در زمینه خودروهای برقی، هیبریدی و خودران را به نمایش گذاشتند به طوریکه بازدیدکنندگان نمایشگاه شاهد رونمایی از 117 مدل خودروی جدید توسط 30 شرکت خودروساز بودند.   نمایشگاه پکن 2024 بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت خودرو در آسیا شناخته می‌شود و می‌توان به آینده‌ای روشن و پررونق در این حوزه امیدوار بود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز ترین محصولات خودرویی جهان در چین (+گزارش تصویری)
  • قیمت خودرو‌های ایرانی در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سقوط آزاد قیمت تارا و ۲۰۷
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول