Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@21:08:20 GMT

کنسرت ايرج رحمانپور در تهران برگزار مي شود

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۹۳۸۵

کنسرت ايرج رحمانپور در تهران برگزار مي شود

خبرگزاري آريا - ايرج رحمانپور خواننده نام آشناي موسيقي غرب کشور، کنسرت خود را هفتم ارديبهشت در تالار وحدت برگزار مي کند.
به گزارش خبرگزاري آريا، ايرج رحمانپور که از خوانندگان بزرگ منطقه زاگرس محسوب مي شود، قصد دارد در هفتم ارديبهشت 1397 کنسرت خود را در تالار وحدت برگزار کند.
اين کنسرت از ساعت 21:30 آغاز مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانپور در کنسرت پيش رو مجموعه اي از آثار ماندگارش را براي مخاطبانش اجرا مي کند.
شهاب خاکسار نوازنده تنبک، سعيد صالحي نوازنده تار، محسن کيهان نژاد نوازنده سرنا، امير عبدي پور نوازنده دهل، احمد رنجبر نوازنده سنتور، امير کوشه و حسين قنبري نوازنده کيبورد، در اين کنسرت رحمانپور را همراهي مي کنند.
سرپرستي اين گروه را امير نوروزي برعهده دارد. علاقه مندان براي تهيه بليت هاي اين کنسرت مي توانند به سايت ايران کنسرت www.iranconcert.com مراجعه کنند يا با شماره هاي 09363919096 و 09126504688 تماس بگيرند.
کنسرت ايرج رحمانپور 7 ارديبهشت 1397 از ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش خانه موسیقی، نصرالله شیرین‌آبادی نوارنده پیشکسوت ویولن شامگاه یکشنبه نهم اردیبهشت در سن ۷۵ سالگی بر اثر ایست قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشییع پیکر نصرالله شیرین‌آبادی نوازنده ویولن و آهنگساز روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

نصرالله شیرین‌آبادی فراهانی از معدود موزیسین‌های نابینای کشورمان محسوب می‌شد و با استعداد فوق‌العاده‌ای که داشته چنان نبوغی از خود بروز داده بود که در ۱۷ سالگی حسین تهرانی لقب «صبا کوچولو» را برای او انتخاب کرده بود.

مرحوم شیرین‌آبادی علاوه بر نوازندگی، در زمینه آهنگسازی، تدریس و اجرای موسیقی با بسیاری از هنرمندان نامدار موسیقی ایرانی همکاری داشته است.

گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت این هنرمند پیشکسوت عرصه موسیقی را به خانواده و جامعه موسیقی ایران تسلیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • ماجرای لغو ۵ کنسرت در تهران
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • ماجرای لغو کنسرت‌ها در تهران چیست؟
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • طنین موسیقی لرستان در تالار وحدت
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • تالار وحدت میزبان هم‌نشینی شنیدنی دونوازنده مهم
  • عاشقانه‌های مولانا در تالار وحدت پراقبال شد/وقتی موسیقی سنتی رنگ و بوی تازه می‌گیرد+فیلم