Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@18:30:13 GMT

برقراری سیستم نظارتی قوی در سازمان اوقاف مدنظر قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۹۵۸۱

برقراری سیستم نظارتی قوی در سازمان اوقاف مدنظر قرار گیرد

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برقراری سیستم نظارتی قوی در سازمان اوقاف ضروری است، چراکه به این ترتیب از بسیاری سوء استفاده ها و فرصت طلبی ها جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌ الله قربانعلی دری نجف‌ آبادی روز دوشنبه در دیدار با قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در اراک، اظهار داشت: سازمان اوقاف بایستی در میان دیگر دستگاه ها و نهادها از نظر امانتداری و اخلاقمداری پیشرو و عملکردهای مثبت از خود برای مردم برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: در این راستا بسیار ضروری است که اقدامات سلیقه ای کنار گذاشته شود و از سوی دیگر نظارت اصولی بر اقدامات و عملکردها اعمال گردد.

دری نجف آبادی بیان کرد: مقوله مهم دیگری که سازمان اوقاف باید به آن بپردازد، کادرسازی و پرورش نیروی انسانی متعهد و کارآمد است تا به دنبال آن از سوءاستفاده و سلیقه ای اقدام کردن جلوگیری شده و عملکردهای سازمان بهبود یابد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان ساخت: برقراری سیستم نظارتی دقیق از یک سو و بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد قطعا عملکرد این حوزه را دچار تحول خواهد کرد و به مسیر مطلوب سوق می دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به نوعی بیشتر از بسیاری نهادها با نام دین و روحانیت پیوند دارد، بایستی کاملا در اقدامات و عملکردهای خود با دقت و آینده نگری و سنجیده حرکت کند و کمتر دچار اشتباه و مشکل شود، چنانچه غیر از این باشد، به این مولفه ها آسیب وارد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: تکلیف اصلی سازمان اوقاف تسهیل امور خیرخواهانه و گره گشایی از مشکلات اقشار مختلف مردم است که هرچه این مهم در فعالیت های این سازمان برجسته تر دیده شود، اعتماد عموم مردم به عملکردهای آن ارتقا پیدا می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا مرادی گفت: سامانه بارشی عصر امروز موجب افزایش ابر در استان خواهد شد اما احتمال برخی رگبارهای پراکنده باران طی ساعاتی از امروز در مناطقی از استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه همچنین سرعت وزش باد در استان عصر امروز نسبتاً شدید خواهد بود، افزود: عمده فعالیت بارشی این سامانه از ساعات بامداد فردا دوشنبه در استان آغاز می‌شود و در روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی از ساعات موجب بارش و رگبار باران، احتمال رعدوبرق و در مناطق مستعد احتمال تگرگ و وزش باد خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: سرعت وزش باد در ساعاتی از روز سه شنبه و با شدت کمتر روز چهارشنبه شدید خواهد بود.

مرادی بیان کرد: به دلیل ماهیت رگباری بخشی از فعالیت سامانه و احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها و آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها همچنین احتمال برخورد صاعقه و خسارت ناشی از تگرگ و وزش باد شدید، هشدار هواشناسی شماره ۶ اداره کل هواشناس استان امروز صادر شده است.

وی تاکید کرد: با عبور سامانه بارشی طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دمای هوا بویژه دمای شبانه به طور محسوسی کاهش می‌یابد و بر اساس خروجی فعلی مدل‌های پیش بینی در مناطق سردسیر استان دمای کمینه به کمتر از ۵ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کد خبر 6097440

دیگر خبرها

  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • ورود سامانه جدید بارشی از عصر امروز به مرکزی/ وزش باد شدت می گیرد
  • تمایل عربستان برای برقراری عمره پس از حج تمتع
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم