Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@05:31:22 GMT

تعرفه عوارض شهرداری ورامین برای اجرا در سال۹۷ تصویب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۹۹۸۵۲

تعرفه عوارض شهرداری ورامین برای اجرا در سال۹۷ تصویب شد

ورامین- شهردار ورامین گفت: تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری ورامین برای اجرا در سال ۹۷ تصویب شد.

حسین دهقان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تدوین عوارض محلی و بهای خدمات شهری یکی از مهم ترین سیاست گذاری ها در منابع درآمدی شهرداری ها محسوب می شود.

دهقان افزود: تعرفه عوارض بهای خدمات و سایر منابع درآمدی توسط شهرداری ورامین به استناد ماده ۳۰ آیین نامه مالی و بند ۱۶ ماده ۷۱ قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا به شورای اسلامی شهر ورامین ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این تعرفه در شورای اسلامی شهر ورامین بررسی و مورد تصویب قرار گرفت و از این پس برای سال ۹۷ در شهر ورامین لازم الاجرا است.

شهردار ورامین بیان کرد: برای تهیه و تدوین این دفترچه جلسات متعددی در سطوح کارشناسی و نیز با شهرداران مناطق و معاونین مختلف برگزار شده و تمام جوانب مورد نیاز  در این دفترچه لحاظ شده است.

دهقان اضافه کرد: پس از تدوین تعرفه عوارض این لایحه چند ماه قبل برای بررسی و تصویب تقدیم شورای شهر شد و در این شورا نیز مورد بررسی های کارشناسان قرارگرفت و پس از اصلاح نواقص موجود و ایرادات وارد شده از سوی شورای اسلامی شهر ورامین به تصویب رسید.

وی ادامه داد: در صحن شورای شهر هم جلسات متعددی برای بررسی تعرفه عوارض تشکیل و در نهایت تعرفه عوارض، بهای خدمات و سایر منابع درآمدی شهرداری برای اجرا در سال ۹۷ تصویب شد.

دهقان اظهار داشت: شهروندان می توانند برای اطلاع از جزییات تعرفه سال۹۷ به سایت شهرداری ورامین به نشانی http://www.e-varamin.ir/ مراجعه کنند.

شهردار ورامین همچنین عنوان کرد: عوارض شهرداری در واقع نوعی همکاری و هماهنگی شهروندان برای مشارکت در امور شهری است.

بر اساس این گزارش شهروندان می توانند از طریق کلیک بر روی لینک های زیر اقدام به دریافت و مطالعه دفترچه عوارض شهرداری ورامین کنند.

دانلود فهرست دفترچه عوارض شهرداری ورامین

دانلود دفترچه عوارض شهرداری ورامین

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین دهقان شهرداری ورامین عوارض شهرداری مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه شهرکرد بارش باران گرگان شیراز سال حمایت از کالای ایرانی هفته هنر انقلاب اسلامی خرم آباد خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف گردشگری اشتغال بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۹۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، تعرفه‌های خدمات دارویی در بخش خصوصی و دولتی، با امضای سیدحیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو برای اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: فروش اینترنتی دارو از ماه آینده آغاز خواهد شد

در این ابلاغیه، خطاب به رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور، آمده است: تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی، برای اجرا به تمامی داروخانه‌های تحت پوشش ارسال می‌گردد.

این در حالی است که تعرفه خدمات دارویی برای هر نسخه در بخش خصوصی، ۱۹۸۸۵۰ ریال؛ خیریه، ۱۸۶۰۵۰ ریال؛ عمومی غیر دولتی، ۱۴۹,۰۵۰ ریال و داروخانه‌های دولتی، ۸۱,۸۰۰ ریال تعیین شده است.

در همین حال، تعرفه خدمات دارویی شامل داروهای OTC (بدون نسخه) برای داروخانه‌های خصوصی در هر بار ۲۵۵۶۵ ریال، خیریه ۲۴۲۸۵ ریال، عمومی غیر دولتی ۲۰,۵۸۵ ریال و داروخانه‌های دولتی ۱۱,۲۰۰ ریال تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227989 برچسب‌ها دارو

دیگر خبرها

  • اختصاص دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به قم
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • تصویب کاهش عوارض و بهای خدمات شهرداری شیراز
  • تعرفه‌های خدمات دارویی تعیین شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد+ جدول
  • تعرفه‌های مدیریت خدمات دارویی سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد
  • تعرفه‌های خدمات دارویی ابلاغ شد
  • موافقت شورای اسلامی شهر بیرجند با ۲ نرخی شدن تعرفه آب
  • مجوز فعالیت رشته ژنتیک در دانشگاه آزاد ورامین صادر شد
  • عملیات وعده صادق مطالبه ملی بود