Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@06:55:27 GMT

14500خانوار داراي 2 معلول در کشور شناسايي شده است

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۰۰۲۵

14500خانوار داراي 2 معلول در کشور شناسايي شده است

خبرگزاري آريا - زنجان- ايرنا - مدير عامل مجمع خيران مسکن ساز کشور گفت: 14 هزار و 500 خانواده داراي 2 معلول در کشور شناسايي شده است و از برنامه هاي نوين بنياد مسکن، تامين سرپناه براي اين خانواده ها است.

به گزارش ايرنا، کيومرث سلگي روز دوشنبه در جمع خبرنگاران زنجان اظهار کرد: بخش مردمي بنياد مسکن در همه مراکز استان ها و حدود 120 شهرستان به طور کامل داراي تشکيلات مردمي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: اين تشکيلات و انجمن ها با حمايت بنياد مسکن در زمينه کمک به تامين مسکن براي گروه هاي کم درآمد فعال است.
مديرعامل مجمع خيران مسکن ساز بيان کرد: بخش مردمي بنياد مسکن انقلاب اسلامي حدود 30 هزار واحد در کل کشور اجرا کرده که 15 هزار واحد از آن به اتمام رسيده و تحويل شده است و مابقي در مرحله اتمام هستند.
سلگي ابراز کرد: خانواده هاي داراي 2 معلول و بيشتر با مشارکت بنياد علوي به نيابت از بنياد مستضعفان، بهزيستي، مسکن و شهرسازي، انجمن خيرين مسکن ساز و بنياد مسکن تامين مسکن خواهند شد.
وي يادآور شد: از اين تعداد عمليات اجرايي 7 هزار واحد شروع شده که 3 هزار مورد از آنها به اتمام رسيده است که در اجراي اين طرح وزارت مسکن و شهرسازي با واگذاري زمين و مسکن هاي مهر فاقد متقاضي و ساير سازمان هاي ذکر شده و با کمک هاي بلاعوض مشارکت شده است.
7324/6085
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۰۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین،عطاء اله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدان و ریش سفیدان سیستان و بلوچستان از طرح نهضت ملی مسکن زاهدان گفت: از ساخت بیش از ۱۸ هزار واحد شهری و روستایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره‌کل با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد و ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۳ هزار نفر خبر داد.

وی همچنین از واگذاری زمین برای ساخت بیش از ۱۴ هزار واحد ویلایی در محدوده شهر‌های زیرپوشش این اداره کل خبر داد و افزود: در حال حاضر با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شرایط اقلیمی و موضوعات فرهنگی در همه شهر‌های این استان بجز زاهدان و چابهار واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن به صورت ویلایی ساخته می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان، گفت: تاکنون بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان پرداخت شده است.
اکبری تاکیدکرد: به منظور تسریع در اجرای این طرح مهم ملی در استان ساخت ۹ طرح روبنایی و ۲۳ طرح آماده سازی در سایت‌های نهضت ملی مسکن شامل چهار واحد آموزشی، دو کلانتری، دو مسجد و یک مرکز درمانی در حال انجام و آماده سازی بیش از هزار و ۲۰۰ هکتار زمین برای اجرای طرح عملیاتی شده است.
وی تاکید کرد: در مجموع همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲ میلیون ۵۰۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت