Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@12:30:14 GMT

89 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خوشاب پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۱۹۰۶

89 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در خوشاب پرداخت شد

سبزوار- ایرنا- فرماندار خوشاب گفت: ظرف یک سال اخیر در این شهرستان برای رونق تولید و ایجاد اشتغال 89 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.

حسن ابارشی عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تسهیلات به 350 طرح جهاد کشاورزی، کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد شهید و صندوق کارآفرینی امید تعلق گرفت و از این محل 401 فرصت شغلی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پارسال اعتبار مشاغل خانگی نیز سه میلیارد و900 میلیون بود که سه میلیارد و470 میلیون ریال تسهیلات برای اشتغال در 52 طرح مشاغل خانگی با کارمزد چهار درصد پرداخت شده است.
فرماندار خوشاب گفت: از اعتبارات مشاغل خانگی 10 طرح به صورت پشتیبان با اعتبار یک میلیارد و750 میلیون ریال و 28 فرصت شغلی بوده است.
وی به تقسیم بندی فعالیت شاغلان در خوشاب نیز اشاره و بیان کرد: 64 درصد شاغلان این شهرستان در بخش کشاورزی، 23 درصد در بخش صنعت و 13 درصد در بخش خدمات فعالیت دارند.
سلطان آباد مرکز شهرستان 38 هزار نفری خوشاب در فاصله 197 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
8145/7495/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد اشتغال تسهيلات خوشاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل

رئیس کمیته امداد شهرستان بابل گفت: با اجرای سیاست توانمندسازی مددجویان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۷۰ نفر از مددجویان، تسهیلات کاریابی و اشتغالزایی پرداخت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، احمد نیک پور با اشاره به اجرای طرح اشتغالزا در بابل گفت: برای اجرای طرح های اشتغال در سال گذشته با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده مرکز با بانک‌های عامل از محل تبصره 16 و 18  و منابع صندوق امداد ولایت، مبلغ 140 میلیارد و 803 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

وی افزود: این تسهیلات در زمینه کشاورزی، صنعتی، دامپروری، صنایع دستی و خدمات پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد بابل تصریح کرد: در این فرصت‌ها 812 نفر از مددجویان و مجریان طرح های اشتغال با مهارت مختلف و پایدارسازی مشاغل آشنا شدند.

وی افزود: آشنایی با بازار کسب و کار و  اصول بازاریابی در کنار فروش محصولات با ورود اساتید دانشگاه، جهاد سازندگی و اداره دامپزشکی از خدمات ارائه شده در  آموزش کسب و کار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به کسب و کار‌های سکو‌های داخلی
  • اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی به کسب و کار‌های فعال در سکو‌های داخلی
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • محکومیت بیش از یک میلیارد ریالی قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • زمینه فعالیت مشاغل خانگی را در اصفهان تقویت می‌کنیم
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • ۶ روش برای مردمی‌سازی تولید