Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@11:41:06 GMT

اوبر با فیلیپین خداحافظی می کند؟

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۲۳۹۴

اوبر با فیلیپین خداحافظی می کند؟

«اوبر» دیگر به طور مستقل در فیلیپین سرویس ارائه نمی دهد و تصمیم گرفته است برای موفقیت، از یک بازار ترکیبی و ادغام شده استفاده کند.

ایران آنلاین /سرویس های خودران اوبر در فیلیپین اعلام کردند که برنامه آن ها از امروز (دوشنبه) در فیلیپین تعطیل است و از این پس رانندگان و کاربران اوبر در فیلیپین باید از  گزینه ای برای دانلود برنامه Grab و ثبت نام برای رزرو سواری " اوبر استفاده کنند چرا که اوبر دیگر به طور مستقل در فیلیپین سرویس ارائه نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پرسش اصلی اینجا است که آیا این ادغام مورد قبول وزارت ارتباطات فیلیپین است یا خیر. مدتی پیش یعنی در تاریخ 7 آوریل به 2  شرکت اخطار داده شده بود که هریک به طور جداگانه فعالیت کنند و در یکدیگر ادغام نشوند. اکنون هنوز خبری در مورد تایید رسمی ادغام جدید اوبر با شرکت ثانویه منتشر نشده است.

خروج اوبر از فیلیپین و سنگاپور به عنوان تنها بازارهای آسیای جنوب شرقی می توان نگران کننده توصیف کرد. شاید بر همین اساس هم باشد که اوبر تصمیم گرفته برای ابقای خود در منطقه از یک ادغام استفاده کند.

انتخاب/

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۲۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ادغام ادویه و داروی گیاهی برای تجربه یک طعم تازه
  • سرمربی جدید تیم ملی ویتنام باز هم از کره
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • شکایت ده‌ها هزار راننده تاکسی از اوبر در نقاط مختلف جهان
  • چین در دریای زرد رزمایش نظامی ۸ روزه برگزار می‌کند
  • چین برای اولین بار توافقنامه ادعایی 2016 دریای چین جنوبی با فیلیپین را منتشر کرد
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد