Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@06:33:06 GMT

عملیات نظامی نیروهای عراقی در مرزهای بین‌المللی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۲۸۲۳

عملیات نظامی نیروهای عراقی در مرزهای بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) به نقل از النشره، "یحیی رسول" سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی عراق اعلام کرد که عملیات امنیتی برای پاکسازی مناطق مهمی از عراق تا مرزهای مشترک با سوریه، اردن و عربستان سعودی آغاز شده است.
رسول تصریح کرد، مناطق واقع در غرب «نینوا» و «سنجار» تا «ام جریس» در مرزهای بین‌المللی و مناطق «البعاج- القیروان الکراح» در شمال بغداد پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد، فرماندهی عملیات صلاح‌الدین عملیات پاکسازی مناطق جنوبی «الحضر» و مناطق شمالی «الصینیه» تا دشت «المعالف» در شمال بغداد را از لوث بقایای گروه تروریستی داعش آغاز کرده است.
سخنگوی مرکز اطلاع‌رسانی امنیتی افزود، یگان‌های عملیات الانبار همچنین در حال تفتیش مناطق «عکاشات- الرطبه» در شمال بزرگراهِ واقع در غرب عراق و مرزهای اردن، هستند.
با وجود اعلام پایان نظامی داعش در عراق اوایل آذرماه گذشته از سوی "حیدر العبادی" رییس جمهور عراق، تروریست های تکفیری در نقاط مختلف این کشور بویژه بغداد و موصل و نواحی شمالی کشور حضور دارند  و به عملیات های تروریستی و ایجاد نا امنی در این کشور دست می زنند.
با پس گیری شهر بو کمال از دست داعش در سال گذشته نیروهای عراقی بر مرزهای خود تسلط یافتن ولی به منظور ایجاد امنیت سراسری کماکان در حال پاکسازی مرزهای خود از بقایای این گروه تروریستی می باشند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، تیمش امید عراق در دیدار رده‌بندی زیر ۲۳ سال آسیا به مصاف اندونزی رفت و در شرایطی که این مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شده بود، سرانجام دقیقه ۹۶ علی جاسم از راه رسید و با شوتی تماشایی دومین گل تیمش را به ثمر رساند. 

چند دقیقه پس از گل علی جاسم اما اتفاق نگران‌کننده‌ای برای عراقی‌ها رخ داد و منتظر محمد ستاره ۲۲ ساله فصل جاری تیم فوتبال مس رفسنجان به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد.

بی‌شک این خبر خوشی برای محرم نویدکیا سرمربی نارنجی پوشان رفسنجانی نیست که منتظر محمد هم پس از حضور او توانسته نمایش‌های قابل توجهی در ترکیب مس داشته باشد و حالا در صورتی که غیبت او طولانی مدت باشد در ۵ مسابقه لیگ برتر و جام حذفی ضربه بزرگی به تیم مس خواهد خورد. 

منتظر محمد در جشن صعود عراقی‌ها

حالا باید منتظر ماند و دید که پزشکان مس رفسنجان پس از بررسی شرایط این بازیکن مدت دوری او از میادین را چه مدت اعلام می‌کند. البته ممکن هم هست که مصدومیت منتظر محمد خیلی جدی نباشد و به دلیل ۱۱۲ دقیقه حضور در یک مسابقه پرفشار دچار گرفتگی و مجبور به ترک زمین شده باشد.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا/عراق با بازیکن مس رفسنجان به المپیک رسید
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • عملیات ارتش روسیه در مقر فرماندهی نیروهای اوکراینی
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد