Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@14:43:55 GMT

اعتراض های ژاوی به یاد الکلاسیکو (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۳۰۷۵

کاپیتان پرتجربه تیم السد قطر در دیدار مقابل پرسپولیس اعتراضات متعددی به عملکرد داور انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پایانی مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا امشب تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و نماینده ایران توانست با یک گل حریف قدرتمند خود را شکست دهد به عنوان سرگروه راهی دور بعدی رقابت ها شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نگاهی به فهرست نفرات تیم السد می شد فهمید که یکی از جذابیت های این دیدار به حضور ژاوی هرناندز در میانه زمین وابسته است. این بازیکن باتجربه که با بازوبند کاپیتانی السد در زمین حضور داشت، شب پر استرس و سختی را مقابل قهرمان ایران سپری کرد. یکی از اتفاقاتی که امشب ژاوی را درگیر کرده بود، چالش با داور سریلانکایی مسابقه بود.

در نیمه اول دو خطای پشت سر هم از سوی شجاع خلیل زاده بر روی این اسپانیایی باکلاس انجام شد که او معتقد بود باید داور مدافع پرسپولیس را با کارت زرد جریمه می کرد اما در پایان شجاع از این صحنه ها و دریافت کارت فرار کرد.

در نیمه دوم هم سیدجلال حسینی یک بار توپ را با دست لمس کرد و مانع از ضد حمله قطری ها شد. در این صحنه هم اکثر بازیکنان السد به رهبری ژاوی هرناندز بر سر داور ریختند و از او خواستند کارت زرد دوم را به کاپیتان پرسپولیس نشان دهد. شاید آخرین باری که ژاوی را به این شکل عصبانی و پرخاشگر در مقابل داوران دیده بودیم، پس از خطاهای سنگین په په در الکلاسیکو به روی بازیکنان بارسلونا بود. 

بدین ترتیب یک شب حساس در لیگ قهرمانان آسیا، کاری با ژاوی کرد که خاطرات جدال با داوران برای او تکرار شود.

 

 

 

 

 

 

عکس از: امیرحسین خیرخواه

ژاوی قطر السد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود

پوچتینو معتقد است داوران بازی چلسی و استون ویلا اشتباه کرده‌اند.

طرفداری | چلسی در هفته سی و پنجم لیگ برتر مقابل استون ویلا به تساوی 2-2 رسید. 

دو گل استون ویلا در نیمه اول کافی بود تا آن‌ها برای ثبت یک برد دیگر آماده باشند اما چلسی در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی به نمایش گذاشت و ضمن جبران نتیجه، تنها یک گام تا گل سوم فاصله داشت. در آخرین لحظات بازی، پس از این که کول پالمر موقعیت ایده‌الی را از دست داد، آبی‌ها با ضربه سر اکسل دیساسی که با تاثیرگذاری اولسن همراه شده بود، نتیجه بازی را 3-2 کردند. در حالی که همه بازیکنان و کادرفنی چلسی از این کامبک خوشحال بودند، اتاق VAR از کریگ پاوسون درخواست کرد صحنه پنجمین گل بازی بررسی شود. در نهایت گل چلسی به دلیل خطای بادیاشیل بر روی کارلوس مردود اعلام شد. مائوریسیو پوچتینو در اولین واکنش به بازی گفت:

شروع بازی و دریافت گل در ابتدای مسابقه، کنترل بازی را دشوار کرد. با این حال، به نظر شما مگر ما بهتر بازی نمی‌کردیم؟ البته شکست در نیمه نهایی اف‌ای کاپ مقابل منچسترسیتی تاثیر زیادی روی ما گذاشت و برای بازگشت به شرایط ایده‌آل مشکل داشتیم. اما امروز تیم شخصیت و عملکرد فوق‌العاده‌ای به نمایش گذاشت. ما تیم برتر میدان بودیم و شایسته‌ی پیروزی بودیم. با این حال خوشحالم که توانستیم مقابل تیمی که در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد، عملکرد خوبی داشته باشیم و نشان دهیم که می‌توانیم به این شکل رقابت کنیم.

در مورد VAR بازی استون ویلا - چلسی: 

داور صحنه را ندید، اما بعد از آن VAR تصمیم را تغییر داد. اگر داور اعلام خطا کرده بود و سپس برای بررسی می‌رفت و به تصمیم خود پایبند می‌ماند، مشکلی نبود. اما او اصلا خطا اعلام نکرد. این نوع برخورد در توپ‌گیری بارها در فوتبال اتفاق می‌افتد. به نظر من VAR به فوتبال انگليس آسيب زده و تصوير فوتبال را مخدوش کرده است. گل واضحی بود. نمی‌خواهم در مورد داور بازی صحبت بدی انجام دهم اما مردود شدن آن گل باورنکردنی و مسخره بود. هفته گذشته مقابل منچسترسیتی هم خطای هند شد اما برای ما پنالتی نگرفتند. داور حتی آن صحنه را بررسی هم نکرد. 

داوران بازی گفتند خطا بوده است. خب، اگر آن صحنه را ببینید، متوجه می‌شوید که چه اتفاقی افتاده است. اگر بخواهیم در هر برخوردی به همین شکل رفتار کنیم، همگی خطا گرفته می‌شود و ما نمی‌توانیم بازی را با ۱۱ بازیکن به پایان برسانیم.

 

در مورد برنامه‌های چلسی برای تابستان  

باید بازیکنان را ارزیابی کرده و برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. البته این موضوعی است که مالکان، مدیران ورزشی و ما به عنوان کادر فنی باید با هم در موردش صحبت کنیم. ما برای گفتگو آماده‌ایم و خواهیم دید که صحبت‌ها به کجا ختم خواهد شد. 

واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • درس بزرگ اراکی‌ها به فوتبال ایران
  • اعتراض نیمکت آلومینیوم به گل اورونوف
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا