Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

برترین های لیگ برتر خلیج فارس در آیتم ترین ها برنامه نود را مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در این کلیپ برای شما برترین حرکات از هفته ۲۸ رقابت های لیگ برتر را در قالب آیتم ترین ها که در برنامه نود دوشنبه ۲۷ فروردین پخش شد را آماده کرده ایم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آیتم ترین ها برنامه نود آیتم ترین ها برترین های لیگ برتر خلیج فارس برنامه نود حرکان تکنیک برتر هفته 28 لیگ برتر لیگ برتر خلیج فارس نود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ روز 15 فروردین باید در اراک بازی عقب افتاده خود را از هفته هجدهم مقابل آلومینیوم انجام بدهد. تیم تهرانی لیگ برتر همچنین روز 19 فروردین در هفته بیست و دوم میهمان فولاد در اهواز است.

با توجه به فاصله 4 روزه دو بازی بیرون از خانه برای تیم هوادار، این باشگاه با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواهان تعویق یک‌روزه دیدار با فولاد خوزستان شده بود.

درخواست هواداری‌ها از سازمان لیگ تا این لحظه بی‌جواب مانده و به نظر می‌رسد این مسئله با موافقت سازمان لیگ هم مواجه نشود. چراکه بازی‌های هفته بیست و سوم به صورت هماهنگ در روز 24 فروردین برنامه‌ریزی شده و فشردگی مسابقات اجازه تغییر در برنامه مسابقات را نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • برنامه فرار از مجازات: سیتی را بمب هم تکان نمی‌دهد!‏
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • ورود سامانه بارشی از اواخر هفته به استان
  • عکس برتر فضایی هفته / نمای شگفت‌انگیز ماه از ایستگاه فضایی
  • مرور مهم‌ترین بازی‌های تاریخ تیم ملی فوتبال در نوروز
  • برنامه مسابقات هفته‌های دوم تا چهارم لیگ برتر فوتبال امید‌
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت