Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در دوازده ماه سال ۹۶، بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع صابون به کشور وارد شده است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، آمار مقدماتی گمرک از تجارت خارجی در دوازده ماه سال ۹۶، حاکی از آن است که در این مدت بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ تن انواع صابون شامل صابون طبی، صابون مایع، صابون چیپس، صابون حمام و دست شویی و سایر صابون‌ها به اشکال مختلف برای پاکیزگی وارد کشور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این آمار ارزش واردات این حجم صابون به کشور ۵۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۷۱۵ تومان به ثبت رسیده که این میزان معادل ۱۵ میلیون و ۳۲۷ هزار و ۱۱ دلار محاسبه شده است.

نگاهی بر اطلاعات ثبت شده در گمرک نشان می‌دهد این محصول از کشور‌هایی مانند آلمان، امارات متحده، اندونزی، ایتالیا، ترکیه، چین، فرانسه، مالزی و هند اعلام شده است.

در این میان کشور اندونزی به حجم ۵ هزار و ۱۲۶ تن و به ارزش ۴ میلیون و ۶۲۰ هزار و ۲۰۱ دلار بیشترین حجم واردات صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد

با حکم معاون توسعه مدیریت گمرک ایران، سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی منصوب شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس حکم معاونت توسعه مدیریت گمرک ایران، علی نباتی به عنوان سرپرست معاونت فنی گمرک شهید رجایی بندرعباس منصوب شد.

نباتی سابقه 26 سال فعالیت در حوزه های گمرکی داشته که 17سال آن در گمرکات مختلف استان هرمزگان بوده است.

پیشتر محمد آگاهی به عنوان معاون فنی گمرک شهید رجایی فعالیت میکرد که به تازگی با حکم رییس کل گمرک به عنوان ناظر گمرکات استان هرمزگان و مدیر کل گمرک شهید رجایی منصوب شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد
  • واردات ۱۴۸ میلیون دلاری قهوه به کشور
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک با وجود وعده بانک مرکزی