Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه۲۱ از عدم وجود نقاط دارای آب گرفتگی سطحی در محدوده ورودی غربی پایتخت طی بارندگی های اخیر فصل بهار خبر داد.

به گزارش امتداد ، رحمانی شهردار این منطقه با اشاره به این موضوع که آبگرفتگی معابر بر اثر مشکلات فنی و عمرانی از جمله معضلاتی است که شهروندان محترم همواره در زمان بارش نزولات آسمانی در برخی معابر شهر تهران با آن مواجه هستند، گفت: کلیه ی موارد آبگرفتگی که بر اثر مسائل عمرانی در سطح منطقه ۲۱ وجود داشت، پیش از آغاز سال۹۷، توسط مدیران فنی و عمرانی نواحی و مهندسین مشاور جمع آوری آب های سطحی (ری آب)؛ احصاء و به صورت کامل رفع نقص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه با اشاره به بارش رحمت بیکران الهی از نیمه دوم فروردین ماه سال جدید تا کنون افزود: در بارندگی های چند روز اخیر، آب گرفتگی محسوسی در سطح معابر عبوری و بزرگراهی منطقه۲۱ دیده نشده است؛ چرا که با اقدامات عمرانی دقیقی که در سطح محدوده انجام شده خوشبختانه حتی یک مورد آبگرفتگی بر اثر مشکلات فنی و عمرانی را در سطح محدوده نداشتیم.
رحمانی در خاتمه با تاکید بر اینکه درخصوص آب ماندگی های مرتبط با حوزه خدمات شهری نیز سعی بر آن بوده تا با استقرار نیروی انسانی و کنترل مستمر انهار، کانال ها و لایروبی مداوم حوضچه های رسوب گیر و زباله گیر در این خصوص اقدام لازم انجام گیرد، تصریح کرد: از جمله اقدامات عمرانی شاخصی که به منظور رفع نقاط دارای آب گرفتگی سطحی در منطقه۲۱ انجام گرفته می توان به احداث کانال بلوار یاس به طول ۴۲۰متر و اتصال حدود ۵۰محور از انهار خیابان ها و کوچه های بالادست بلوار به این کانال، جمع آوری انهار فرسوده در خیابان های ایران خودرو-تقاطع شهید لشگری، بلوار گلها-تقاطع یاس، خیابان خزر–فتح و همچنین یاس–تقاطع بنفشه، شناسایی نقاط آلوده آبگیر به لحاظ زیست محیطی و انجام اقدامات سریع عمرانی مناسب مانند تعبیه حوضچه های رسوب گیر و تسکین در این نقاط را نام برد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۴۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری

رضا جاویدی با بیان اینکه این حادثه پیش از ظهر امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) رخ داده است، افزود: عملیات لوله گذاری دفع آب‌های سطحی در میدان دولت ابتدای بولوار میثم در حال انجام بود که سه کارگر پیمانکار طرف قرارداد شهرداری منطقه پنج در حین انجام عملیات لوله گذاری در پی ریزش جداره مسیر حفاری در هنگام عملیات خاکبرداری دچار حادثه شدند.

او ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده داغدار کارگران فوت شده، اضافه کرد: با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشانی یکی از کارگران، زنده از زیر خاک بیرون کشیده شد، اما متاسفانه با وجود انجام عملیات، دو کارگر پیمانکار فوت کردند.

سخنگوی شهرداری شیراز با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، ادامه داد: اجساد کارگران فوت شده با نظارت مقام قضایی جهت انتقال به پزشکی قانونی تحویل عوامل مربوطه شده است.

لازم به ذکر است که شهرداری شیراز در راستای توسعه شبکه دفع آب‌های سطحی بمنظور جلوگیری ازآب گرفتگی معابر و براساس برنامه ریزی‌ها و مطالعات انجام شده، اقدام به اخذ پیمانکار جهت اجرای پروژه لوله گذاری دفع آب‌های سطحی این محل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۲ کارگر حین عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شیراز جان باختند
  • فوت دو کارگر حین اجرای عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • مرگ تلخ ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری در شیراز
  • مرگ ۲ کارگر شهرداری شیراز حین عملیات لوله گذاری
  • ‌فوت ۲ کارگر در حادثه عملیات لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی در شیراز
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!
  • گزارش کانال 11 اسرائیل از دستگیری جاسوس نظامی در اسرائیل؛ ارسال اطلاعات گنبدهای آهنین به ایران!