Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ستاره پیشین لیورپول توصیه جالبی به همبازی پیشین خود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، نیمکت نشینی فرناندو تورس در اتلتیکو مادرید موجب شده تا این بازیکن به فکر ترک تیم محبوبش بیوفتد.

تورس از چند تیم در لیگ جزیره پیشنهاداتی دارد اما دوست دارد در شرایط سنی‌اش بهترین انتخاب را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم اسپانیایی منتظر است تا در پایان فصل برای تیم آتی خود تصمیم گیری کند.

این در حالی است که همبازی پیشین تورس در لیورپول دوست دارد تا دوباره این بازیکن را در لیگ جزیره ببیند.

کراچ در اینباره گفت: فرناندو یک بازیکن اسپانیایی معمولی نیست که در تفکرات تاکتیکی مربی جایی نداشته باشد و از روی نیمکت بازی را دنبال کند. او بیشتر به بازیکنان انگلیسی شبیه بود که یک مهاجم کامل هستند. ما با هدایت رافا بنیتس و با پشتیبانی جرارد عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: تورس در سال 2018 هنگامی که به چلسی رفت یکی از بهترین بازیکنان دنیا بود و همه ما شوکه شدیم که چه اتفاقی افتاد که او به چلسی رفت چرا که او باید در چلسی تنها در خط حمله بازی می‌کرد. من امیدوارم که دوباره فرناندو را در لیگ جزیره ببینم. شاید نیوکاسل با بنیتس گزینه خوبی برای فرناندو باشد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تورس کراچ لیورپول رافائل بنیتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد

آبی‌های لندن در نبرد خانگی با رقیب همشهری خود به پیروزی دست پیدا کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22 به وقت تهران در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن تیم فوتبال چلسی میزبان رقیب همشهری خود تاتنهام بود و این تیم را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

تروه چالوبا در دقیقه 24 و نیکولاس جکسون در دقیقه 72 گل‌‌های چلسی را در این بازی به ثمر رساندند تا آبی‌های لندن موفق به کسب چهاردهمین پیروزی‌ خود در این فصل لیگ برتر انگلیس شوند و با 51 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کنند.

زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید

 

تاتنهام اما با قبول دهمین باختش در این فصل، با 60 امتیاز در رده پنجم باقی ماند. این در حالی است که منچستریونایتد با شش امتیاز فاصله نسبت به تاتنهام در رده ششم قرار دارد و تنها سه هفته دیگر به پایان فصل جاری باقی مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • ستاره سیتی بازیکن سال فوتبال انگلیس شد
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • چلسی دربی لندن را از تاتنهام برد
  • درخواست هواداران چلسی: این ستاره را نفروشید!
  • مایکل اولیسه، نامی محبوب در اولدترافورد و آنفیلد
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم