Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دومین نشست از سلسله نشست‌های «ارتقاء سواد رسانه‌ای طلاب» با موضوع «جریان شناسی رسانه‌ای در حوزه»، به همت مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی تهران در این مدرسه برگزار می‌شود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از حوزه، نشست علمی «جریان شناسی رسانه‌ای در حوزه» با حضور و سخنرانی  حسن صدرایی عارف، سردبیر خبرگزاری حوزه، روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۹۷، ساعت ۱۰ صبح در محل حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی به نشانی: تهران – خیابان ۱۵ خرداد شرقی – کوچه شهید موسوی کیانی – کوی مسجد آقا - حوزه علمیه آیت‌الله مجتهدی (ره) برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر پایه این گزارش؛ دومین نشست «جریان شناسی رسانه‌ای در حوزه» از سلسله نشست‌های «ارتقاء سواد رسانه‌ای طلاب» است که به همت خبرگزاری رسمی حوزه و با مشارکت و همکاری مدیریت حوزه علمیه تهران، در مدارس علمیه برگزار می‌شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما؛ واکاوی برنامه‌سازی قرآنی»؛ با نگاهی به برنامه تلویزیونی محفل، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

علی‌رضا معاف کارشناس فرهنگی و فعال قرآنی، مرتضی روحانی پژوهشگر فلسفه و فعال رسانه‌ای، مسلم نادعلی‌زاده پژوهشگر و مدرس دانشگاه، سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی محفل و علی‌رضا بلیغ پژوهشگر فلسفه علوم اجتماعی و دبیر نشست در این رویداد حضور دارند.

نشست «مصحف نور بر صفحۀ سیما»، امروز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۶ با پخش زنده از صفحۀ آپارات پژوهشکده (http://www.aparat.com/rcica.ir) و همچنین در طبقه سوم پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی واقع در حوزه هنری میزبان مخاطبان خود خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صابری فومنی طنز را با رعایت مرزهای اخلاقی وارد جریان رسانه‌ای کرد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است