Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-04@20:06:01 GMT

دلیل غرق شدن «سانچی» مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۵۳۲۶

دلیل غرق شدن «سانچی» مشخص شد

به گزارش جهان نيوز، محمدرضا رضایی با اشاره به برخی نقل قول‌ها در خصوص مقصر بودن کاپیتان در بروز سانحه سانچی، گفت: مجموعه‌ای از عوامل در بروز این سانحه دردناک دخیل بوده و مقصر مشخصی برای این سانحه نمی‌توان معرفی کرد.
   رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق بررسی‌های انجام شده کاپیتان سانچی یکی از نیروهای با تجربه کشور در حوزه دریانوردی بوده که در اسانچیین سانحه جان خود را در راه خدمت به مردم از دست داد، افزود: در خصوص مقصر بودن کاپیتان در این سانحه سوء برداشت صورت گرفته زیرا در حین بروز سانحه برای نفتکش ایرانی هدایت کشتی با یکی از افسران بوده و کاپیتان نقشی در این سانحه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه در بحث سانحه برای سانچی خطای انسانی عامل اصلی بروز حادثه بوده است، تصریح کرد: خطای انسانی هم از سوی کشتی سانچی رخ داده و هم کشتی کریستان از این رو مقصر نبودن طرف چینی در این سانحه به کل رد می‌شود.

وی ادامه داد: اظهاراتی که در خصوص کشتی کریستال مطرح شده فقط مبنی بر این بوده که تعمدی در کار نبوده اما بروز خطای انسانی از سوی طرف چینی در این سانحه محرز است.

رضایی با بیان اینکه از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بنادر و دریانوردی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر گزارش نهایی سانچی را به مردم ارائه کند، گفت: با توجه به رمزگشایی اطلاعات جعبه سیاه دو کشتی طبیعی است که اطلاعات باید با کشورهای ذی نفع هماهنگ شود.

وی با تاکید بر اینکه از ابتدا از مسئولان به ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص رسیدگی به مطالبات خانواده‌های داغدار سانچی مطالباتی داشته‌ایم، افزود: با توجه به اینکه حادثه دیدگان سانچی شهدای خدمت بوده که در راه اقتصاد کشور جان خود را از دست داده‌اند، باید به مطالبات خانواده جان باختگان توجه شود.
 
منبع: خانه ملت

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۵۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شادی نیا در تشریح این خبر گفت: بدنبال گزارش برخورد دنا با سوزوکی پایگاه‌های اورژانس حاضر در صحنه، پایگاه شرفخانه، شبستر، سیس، صوفیان و پایگاه هلال احمر سفید کمر را به محل حادثه کشاند.

وی گفت: کارشناسان اورژانس فوت سه نفر را در محل تأیید و چهار مصدوم تحت مراقبت پیش بیمارستانی به بیمارستان فاطمیه شبستر انتقال دادند.

گفتنی است؛ حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6095437

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • ببینید | میگرن چیست؟
  • میگرن چیست؟ + فیلم
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • اگر خونتان غلیظ شده این راهکار‌ها را به کار بندید
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!