Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-19@22:21:50 GMT

توافق کاهش تولید نفت اوپک بازبینی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۶۱۶۵

صراط:

 بخیت الرشیدی در حاشیه نشست نفت و گاز کویت به خبرنگاران گفت: اگرچه این موضوع در ژوئن مورد بحث قرار می‌گیرد اما تصمیم درباره تمدید یا عدم تمدید توافق کاهش تولید در سال ۲۰۱۹، تا اواخر امسال گرفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، اوپک به همراه ۱۰ تولیدکننده خارج از این سازمان توافقی را برای محدود کردن عرضه به میزان ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ میلیون بشکه در روز با هدف کاهش سطح ذخایر و ثبات بازار به اجرا گذاشته تا سرمایه‌گذاری بالادستی برای تامین رشد پیش بینی شده تقاضا انجام شود.

عربستان سعودی و روسیه مذاکرات را برای گسترش اتحاد اوپک و غیراوپک هدایت می‌کنند.

محمد بارکیندو، دبیرکل اوپک که در این رویداد حضور داشت نیز گفت: ذخایر نفت تجاری سازمان توسعه و همکاری اقتصادی به کمتر از ۵۰ میلیون بشکه بالای متوسط پنج ساله کاهش یافته است؛ در حالیکه این مازاد حدود ۳۴۰ میلیون تن در سال ۲۰۱۴ بود. انتظار می‌رود روند کاهش ذخایر در ماه‌های آینده ادامه پیدا کند.

بر اساس گزارش پلاتس، محمد الرومهی، وزیر نفت عمان که به عنوان یک تولیدکننده غیراوپک در این توافق حضور دارد، هشدار داد این گروه نباید ماموریت خود را پایان یافته تلقی کند. 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان

 مهری مدیر کل غله و خدمات بازرگانی گلستان در این همایش با اشاره به پیگیری اجرای طرح نان کامل در گلستان گفت: اکنون یک کارخانه برای تولید آرد نان کامل فعال شده است و از هفته آینده ۶ نانوایی درگرگان تولید نان کامل را اجرایی خواهند کرد.

او افزود: کارخانجات آرد نباید سبوس را بیشتر از حد تعیین شده برداشت کنند ودر نان کامل فقط چهار درصد سبوس آرد برداشت می‌شود.

محمد دهنوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم گفت: دبیرخانه روز ملی گندم و آرد در استان استمرار خواهد داشت تا برنامه‌های کیفی در این حوزه در استان توسعه یابد.

سیدمحمد دهنوی افزود: امیدواریم اصلاحات گندم و آرد در استان با شتاب ادامه یافته و الگوی سایر استان‌های کشور شود.

محمد برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان هم اعلام کرد: در گلستان امسال ۳۸۰ هزار هکتار زیر کشت گندم قرار دارد و پیش بینی می‌کنیم از این سطح بیش از یک میلیون تن گندم برداشت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کاهش دما در نخستین روز اردیبهشت
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سید محمد حجازی در خوی
  • رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد: میزان ذخایر سرم و تولید واکسن روتاویروس
  • برگزاری نخستین همایش روز ملی گندم و نان در گرگان
  • آمادگی پالایشگاه های نفت ژاپن برای استفاده از ذخایر اضطراری
  • حرایم بهداشتی دامپروری نیاز به بازبینی دارد
  • کدام استانهای کشور پر بارش تر بودند؟/ ایران پیشتاز تولید نفت اوپک
  • آغاز برداشت ماهی از قفس در گلستان
  • سقوط بیش از یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • رشد ۴۷ درصدی جوجه‌ریزی در شهرستان تویسرکان