Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهار ورزشکار استان مرکزی در اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از اراک امروز؛ اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران با حضور ۳۵ ورزشکار از استان های مختلف کشور در همدان در جریان است.

از استان مرکزی چهار ورزشکار شایسته از جمله پوربهنام، عبدی، بورقانی و شمسی در کنار سایر ملی پوشان در اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ واکو ایران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوی آمادگی تیم ملی کیک بوکسینگ ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا که اردیبهشت ماه سال جاری در قرقیزستان برگزار خواهد شد برپا شده است.

کیک بوکسینگ یکی از رشته های زیرمجموعه ورزش های رزمی است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان

به گزارش “ورزش سه”، سعید الهویی  مربی تیم ملی با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد بازیکنان دو تیم در جریان دیدار شمس آذر قزوین و پیکان تهران است.

تیم ملی بعد از جام ملت‌ها با نظر امیر قلعه نویی در صدد تغییر نسل و شناسایی بازیکنان مستعد است و در این رابطه مربیان تیم ملی طی هفته‌های اخیر با حضور در مسابقات لیگ برتر، به بررسی عملکرد بازیکنان مشغول هستند.

از شمس آذر حسین گودرزی مدافع چپ پای جوان این تیم در اردوی قبلی شانس حضور در جمع شاگردان امیر قلعه نویی را به دست آورده بود و در جمع شاگردان رضا عنایتی نیز  ثابت ایمانی در مقطعی شانس حضور در اردوی تیم ملی را به خود اختصاص داده بود.

سعید الهویی با همراهی  مهرپویا اسدی اکنون با حضور در قزوین تماشاگر عملکرد شاگردان رضا عنایتی و سعید دقیقی هستند.

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • واگذاری بیش از ۹ هزار فقره انشعاب آب در استان مرکزی
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته