Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:28:02 GMT

مبلغ نهایی ارز دانشجویی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۶۴۰۴

مبلغ نهایی ارز دانشجویی مشخص شد

مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بخشنامه جدید بانک مرکزی برای نرخ ارز دانشجویان گفت: پرداخت ارز مربوط به دانشجویان بورسیه و دوره‌های کوتاه مدت دانشجویان دکتری داخل، طبق تعرفه مصوب هیئت دولت همانند سابق ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:همراهان دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری همانند سال گذشته به ترتیب ماهانه 1000 دلار و 500هزار دلار دریافت می‌کنند، البته شهریه دانشگاهی سالانه آنان هم معادل 15 هزار دلارپرداخت می شود.

صدیقی تصریح کرد: براساس سیاست جدید ارزی دولت، کسانی که در گذشته از این ارز استفاده نمی کردند و هم اکنون مایل به استفاده از آن هستند با توجه به تسهیلات در نظر گرفته شده، می‌توانند بدون حضور دانشجو، مدارک لازم را در سایت مربوط بارگذاری کنند و کارهای اولیه برای دریافت ارز دانشجویی را انجام دهند و آن را دریافت کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: مدارک متقاضیان همزمان در سایت وزارت خارجه قرار می گیرد، خوشبختانه سازمان امور دانشجویان و بانک عامل به این سایت دسترسی دارند و نیاز به تائید حضوری دانشجو نیست، در همین راستا براساس تائید ما بانک عامل این پرداخت را انجام می‌دهد.

گفتنی است؛ دانشجویان متقاضی ارز در سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به بانک‌های سامان یا تجارت ارز را دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانشگاهی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشر اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در صورتی که به اعتراضات خود پایان ندهند، دریافت کرده است.

مری لاولور گفت: «من گزارش‌های نگران‌کننده‌ای مبنی بر اینکه دانشجویان اگر به اعتراضات مسالمت‌آمیز خود در دانشگاه کلمبیا در ایالات متحده پایان ندهند، با تعلیق مواجه می‌شوند، دریافت کرده‌ام.»

وی خاطرنشان کرد: «این اقدام نقض آشکار حق آنها برای تجمع مسالمت‌آمیز است.»

گفتنی است، تظاهرات در حمایت از فلسطین توسط دانشجویان در بسیاری از ایالت‌ها و دانشگاه‌های مختلف در سراسر ایالات متحده ادامه دارد.
 

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اعضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب برای نمایشگاه کتاب اعلام شد + نحوه ثبت نام
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • حداقل حقوق بازنشستگان 35 درصد افزایش یافت
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی وزارت دفاع (فیلم)
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • سهمیه ارز سفر حج ۱۴۰۳ اعلام شد