Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:39:10 GMT

اهداي تنديس جشنواره بانک محبوب من به بانک ملي

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۶۵۵۸

اهداي تنديس جشنواره بانک محبوب من به بانک ملي

خبرگزاري آريا - تنديس چهارمين دوره جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملي ايران اهدا شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، جشنواره «بانک محبوب من» هر ساله با هدف اعتلاي سطح کيفي خدمات بانکداري و بهبود ارتباط مردم با بانک‌ها برگزار مي شود و برآيند نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي اينترنتي نشان مي دهد 87 درصد مشتريان بانک ملي ايران و 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 درصد غيرمشتريان، اين بانک را به عنوان بانک برتر و محبوب خود برگزيده اند.
حبيب الله رشيد ارده مدير امور حوزه مديريت و روابط عمومي بانک ملي ايران در مراسم اهداي تنديس اين جشنواره با بيان اينکه بانک ملي ايران لوکوموتيو نظام بانکي کشور است، گفت: ارزيابي بانک ملي ايران از ديدگاه مشتريان توسط بخش هاي غيردولتي خارج از بانک همواره يکي از اهداف ما بوده است و از اين رو ارزيابي صورت گرفته در اين جشنواره ارزشمند است.
وي تاکيد کرد: بانک ملي ايران در دوره قبلي اين جشنواره نيز جزو سه بانک برتر کشور بوده است و آگاه کردن مديران بانکي کشور از نظرات مردم يکي از مهم ترين دستاوردهاي اين جشنواره به شمار مي رود.
لازم به ذکر است، شاخص ارزيابي انتخاب برترين بانک در اين جشنواره که با حضور تمامي بانک هاي کشور برگزار شد، نظرات و ديدگاه هاي مردم درباره خدمات بانک ها به‌عنوان شاخص اصلي سنجش کيفيت و عملکرد بوده است و حدود 100 هزار نفر نيز در آن مشارکت کردند.
در اين دوره حدود 19 هزار نفر اعلام کردند که در بانک ملي ايران حساب دارند. در ادامه، بيش از 16 هزار نفر از مشتريان بانک ملي ايران و بيش از 6800 نفر از کساني که اساسا مشتري بانک ملي ايران نيستند، اين بانک را به عنوان بانک محبوب خود اعلام کرده اند.
همچنين 16 هزار و 400 نفر از مشتريان کنوني بانک ملي ايران به همراه يک هزار و 253 نفر از کساني که مشتري اين بانک نيستند، بانک ملي ايران را به ديگران توصيه کرده اند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است

علی محبوب پور گفت: بلافاصله پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع حادثه و فوت یکی از کارگران معدن زغالسنگ رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفت و صورتجلسه با حضور شاهدان و همکاران فرد متوفی تنظیم گردید.

این مقام قضائی افزود: تحقیقات مقدماتی درباره علت فوت این فرد در حال انجام می‌باشد و نظر قطعی، پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بازرسان مربوطه و اداره کار اعلام خواهد شد.

محبوب پور بر ضرورت رعایت نکات ایمنی در معادن تاکید کرد و گفت: در صورت اثبات تخلف، قصور و کوتاهی از جانب کارفرمایان و مسئولان مربوطه با افرادخاطی برخورد قانونی صورت خواهد پذیرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای پویش ملی اهدای اسناد و منابع کهن
  • بررسی علت فوت کارگر معدن زغالسنگ کوهبنان توسط دستگاه قضایی
  • بررسی علت فوت کارگر معدن کوهبنان در دستور کار قضایی است
  • لیوان کاغذی رفیق صمیمی نوشیدنی های گرم و خنک شما!
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • اهدای جایزه «فرج الله سلحشور» در جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • تحریم‌های اقتصادی به قالی‌بافان سنتی در ایران ضربه زده است
  • تندیس‌های طلایی در دست راویان حقیقت
  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران