Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر آمریکایی‌ها واقعا قصد حمله داشته باشند، آیا برجام می‌تواند مانع آن‌ها شود؟ یا توان دفاعی کشور مانع جسارت این کشور قلدر می‌شود؟

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو-محمدجواد زارعی*؛ روزی مردی که نماینده یک ملت بود، روبروی رسانه‌ها ایستاد و با اقتدار تمام گفت: آمریکا می‌تواند با فشار یک دکمه، تمام سیستم دفاعی کشور را نابود سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تاریخ درس عبرت خوبی نشان داد و برای بار چندم به کسانی که ایمان ضعیفی دارند اثبات کرد که آمریکا با صدبار فشار دادن دکمه هم نمی‌تواند غلطی بکند. این که سوریه بود و سامانه‌های قدیمی. ایران که جای خود.

کمک دیگری که این اقدام آمریکایی‌ها به جبهه مقاومت نموده، آشکار ساختن چهره بیش از پیش آمریکا برای مردم جهان است. سه عضو شورای امنیتی که خودشان این شورا را قبول ندارند، چطور می‌تواند برای جهان امنیت را تضمین نموده و برای کشور‌های دیگر نسخه تجویز کند؟

همچنین نشان داد که اگر آمریکا احساس کند که نیاز به حمله است، نه به قطع نامه شورای امنیتی نیاز دارد و نه به هیچ جایی پاسخگوست. پس برجام چه فایده‌ای برای ما داشت؟

اگر آمریکایی‌ها واقعا قصد حمله داشته باشند، آیا برجام می‌تواند مانع آن‌ها شود؟ یا توان دفاعی کشور بود که مانع جسارت این کشور قلدر شود؟ برای یک کشور بهانه هسته‌ای می‌آورند، برای یک کشور بهانه طالبان و القاعده و برای یک کشور هم بهانه شیمیایی.
راستی کره شمالی که چند وقت پیش ناو‌های آمریکایی به سمتش حرکت کرده بودند و برای هم شاخ و شانه می‌کشیدند در چه وضعیتی است؟ آیا آمریکا جرات حمله پیدا کرد؟

این اقدام جنگ طلبانه آمریکا، توانست نشان دهد که واقعا شیطان بزرگ است و به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند. بار دیگر خود موجب تاکید بر درستی عدم خودشبینی ملت و دولت ایران است.

آمریکا باید از باتلاق‌های ویتنام، افغانستان و عراق عبرت بگیرد. به یاد شهیدان T۴ منتظر انتقام سخت سپاه از اسرائیل و آمریکا هستیم. با این موجودات جنگ طلب و زورگو جز با زبان زور نمیتوان مقابله کرد و موشک باید جواب موشکهایشان باشد تا دیگر خیال هیچ ائتلاف جنگ طلبانه‌ای را حتی با ده‌ها برابر پول‌های سعودی در سر نپرورانند.   *مصاحبه محمدجواد زارعی-دبیر جامعه اسلامی صنعتی قم انتشار یادداشت‌های دانشجویی به معنای تأیید تمامی محتوای آن توسط «خبرگزاری دانشجو» نیست و صرفاً منعکس کننده نظرات گروه‌ها و فعالین دانشجویی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • لحظه اصابت پهپاد انتحاری ارتش یمن به کشتی اسرائیلی+ فیلم/ مخالفت وزیرخارجه انگلیس به تروریستی اعلام کردن سپاه/ هشدار مهم انصارالله به آمریکا درباره حمله به یمن/ حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به یمن
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم