Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نيروهاي ارتش سوريه اخيرا در ادامه عمليات خود در غوطه شرقي به شبکه گسترده‌اي از تونل‌هاي زيرزميني در مناطق تحت اشغال تروريست‌ها برخوردند که براي تردد و انبار کردن مهمات از آنها استفاده مي‌شده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، نيروهاي ارتش سوريه اخيرا در ادامه عمليات خود در غوطه شرقي به شبکه گسترده‌اي از تونل‌هاي زيرزميني در مناطق تحت اشغال تروريست‌ها برخوردند که براي تردد و انبار کردن مهمات از آنها استفاده مي‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اوايل ماه آوريل يروهاي ارتش سوريه پس از آزادسازي مزارع اطراف شهر دوما در غوطه شرقي شبکه گسترده‌اي از تونل‌هاي زيرزميني به جاي مانده از تروريست‌هاي جيش‌الاسلام را در «مسرابه»، «الشيفونيه» و «اطراف دوما کشف کردند.

بر اساس گزارش برخي از فرماندهان ميداني ارتش سوريه، تروريست‌هاي جيش‌الاسلام تونلي به طول حدود 4 تا 5 کيلومتر حفر کرده و تونل‌هايي فرعي از آن منشعب شده بوند که طول اين تونل‌هاي فرعي نيز به 600 متر مي‌رسد.

بر اساس گزارش مقامات ارتش سوريه، تروريست‌ها از اين تونل‌ها براي دستيابي به سنگرها و کمين‌ها استفاده مي‌کرده‌اند.
واحدهاي ارتش سوريه يک تونل متعلق به تروريست‌ها در مزارع اطراف دوما را کشف کرده‌اند که ارتفاع آن 6 متر و عرض آن نيز 15 متر بوده است.

فرماندهان ارتش سوريه مي‌گويند که تروريست‌ها از اين تونل‌ها براي نگهداري ماشن‌‌آلات سنگين و نيز آماده‌سازي و بمب‌گذاري آنها استفاده مي‌کردند.

نيروهاي ارتش سوريه اسفند ماه گذشته نيز موفق شدند تونل‌هاي متعلق به تروريست‌ها را در منطقه حرستا در غوطه شرقي به کنترل خود در آورند.

بر اساس گزارش‌ها برخي از اين تونل‌ها به اندازه‌اي بزرگ هستند که خودرو به راحتي در آنها حرکت مي‌کند.
کد ويديو دانلود فيلم اصلي
ارتش سوريه علاوه بر اين دو بيمارستان زيرزميني در شهرک «عربين» کشف کرده که تونلي به طول بيش از 400 متر آنها را به هم مرتبط مي‌کند.

ارتش سوريه به تونلي در شهرک عين ترما نيز دست يافت که به دو بخش تقسيم مي‌شود؛ بخشي از آن شهرک «عين الترمه» را به «زملکا» و بخش ديگر عين‌الترمه را به جوبر وصل مي‌کند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایش نوزده نقشه قدیمی خلیج فارس در شهر کاریز کیش
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • رکابزنی ۱۸۰ کیلومتری با شعار «ارتش فدای ملت»
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • رنگ بدنه خودرو با روش غوطه وری در استخر (فیلم)