Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@05:58:23 GMT

ناکامی تروریست‌ها در تصرف برجک مرزی ناجا در میرجاوه

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۷۴۱۲

ناکامی تروریست‌ها در تصرف برجک مرزی ناجا در میرجاوه

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از اقدام قاطعانه رزمندگان این قرارگاه در ناکام گذاشتن حمله بامداد امروز( سه شنبه) تروریست ها به یک برجک مرزبانی در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین‌ماه) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی ۸۹»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیرو‌های مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیرو‌های احتیاط به منطقه برای کمک به آن‌ها، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام تروریست‌ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.


این اطلاعیه می‌افزاید: در این درگیری سه نفر از تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و تعدادی زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیرو‌های احتیاط با یک تله انفجاری، دو تن از رزمندگان دلاور سپاه شهید و دو تن دیگر نیز زخمی شدند.

گفتنی است؛ همچنین در حمله ناکام تروریست‌ها به این برجک، یکی از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی نیز به شهادت رسید.

در این اطلاعیه تاکید شده است:نیرو‌های مستقر در منطقه اعم از رزمندگان دلاور نیروی زمینی سپاه، مرزبانان غیور نیروی انتظامی و سایر نیرو‌های امنیتی و دفاعی غیرتمند جمهوری اسلامی ایران، از آمادگی کامل برای مقابله قاطعانه با هرگونه تحرک و اقدام از سوی دشمنان انقلاب و ملت ایران برخوردار بوده و از کشور‌های دوست و همسایه انتظار دارد خاک خود را محل جولان مزدوران استکبار جهانی قرار ندهند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Moo

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، گفت: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار محمد اشعری در محفل انس نیروهای مسلح که به مناسبت روز ارتش و به میزبانی قرارگاه ثامن الائمه علیهم السلام در مرکز آموزش امام رضا(ع) نیروی زمینی سپاه برگزار شد،  29 فروردین را روز حماسه‌سازی ارتشیان در مقابل توطئه‌های خصمانه دشمنان انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ذخیره الهی و سرمایه الهی برای دفاع از انقلاب اسلامی است؛ نیروی زمینی ارتش دوشادوش دیگر نیروها در تلاش و تکاپو است تا منویات مقام معظم رهبری برآورده شود.

وی افزود: وعده صادقی که مقام معظم رهبری فرمودند با همراهی ارتش وزارت دفاع و دیگر نیروها برآورده شد این یک عنایت الهی است و فروریختن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را مدیون تلاش‌ها و رشادت‌های نیروهای مسلح هستیم.

فرمانده قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه، خاطرنشان کرد: وعده صادق و حمله به اسرائیل  یک تنبیه بود و  این تنبیه درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و اسلام  است.

امیرسرتیپ رضا آذریان ،فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نیز اظهار داشت: خداوند را شاکریم که توفیق داد تا در بین شما عزیزان باشیم در این جلسه انس و الفت و همدلی،که این همدلی باعث کوری چشم دشمنان است و قدردانی می‌کنم از یگان‌های امنیتی و انتظامی که تمام تلاش و توان خود را به اجرا درآورده تا مراسم رژه نیروهای مسلح به خوبی و سربلندی انجام شود.

وی ادامه داد: قدرت‌نمایی نیروهای مسلح ادامه دارد و دشمن اگر دست به خطایی بزند با قدرت پاسخ خواهیم داد. امید که خداوند این وحدت را از نیروهای مسلح و سایه مقام معظم رهبری را از ما نگیرد و چشم همه ما را در آینده نزدیک به دیدار ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف روشن بگرداند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • نیروی زمینی ارتش مشغول انسداد نوار مرزی ایران و افغانستان
  • راهپیمایی مردم فاروج در حمایت از رزمندگان سپاه اسلام
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • آماده باش ارتش و سپاه در مناطق سیل زده /۳ سیل‌زده نجات یافتند
  • دستاورد‌های عملیات کربلای ۱۰
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • آغاز مراسم رژه روز ارتش