Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، السد با کسب یک تساوی در ورزشگاه آزادی به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود می‌کرد اما این پرسپولیس بود که توانست با گل به خودی مرتضی پور علی گنجی به عنوان تیم نخست به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کند.

پرسپولیس با پیروزی که در این دیدار به دست آورد ۱۳ امتیازی شد و به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه استاد الدوحه از سه بازیکن به عنوان مقصر این شکست یاد کرد. نخست مرتضی پورعلی گنجی که با گل به خودی زود هنگام خود باعث شد تا السد شوکه شود و در نیمه نخست نتواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

مقصر دوم و سوم از نگاه این روزنامه قطری، دو بازیکن سرشناس و با کیفیت السد یعنی بغداد بونجاح و ژاوی هرناندز هستند.

استاد الدوحه نوشت که ژاوی و بونجاح چند فرصت خوب گلزنی داشتند که آنها را از دست دادند تا جایی که اگر از آنها به خوبی استفاده می‌کردند السد به عنوان صدرنشین به دور بعد راه پیدا می کرد.

البته روزنامه استاد الدوحه درباره عملکرد داوری سخن به میان نیاورد اما دیگر روزنامه های قطری و سرمربی السد اشتباهات داوری را هم تاثیر گذار دانستند و به انتقاد از داوری بازی پرداختند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس مرتضی پورعلی گنجی السد قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری خارج از خانه و مهم مقابل خیرونا متحمل شکست ۴-۲ شد. این نتیجه به معنای قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در لالیگا بود و سفیدپوشان پس از پیروزی ۳-۰ برابر کادیز و باخت امشب بارسا، قهرمان لالیگا شدند.

در این بازی ابتدا بارسلونا با گل آندریاس کریستنسن به برتری رسید اما ثانیه‌هایی بعد آرتم دووبیک بازی را مساوی کرد. با اینکه روبرت لواندوفسکی در ثانیه‌های پایانی نیمه اول دوباره بازی را به برتری رساند، اما در نیمه دوم خیرونا با زدن سه گل به پیروزی ۴-۲ رسید.

سرخی روبرتو که نزدیک به تمدید قراردادش با بارسلوناست، ۷۹ دقیقه در این بازی حضور داشت و عملکرد ضعیفی را به نمایش گذاشت. او پس از بازی درباره شکست امشب گفت:«تیم خوب بازی می‌کرد تا اینکه نتیجه ۲-۲ شد. من عصبانی هستم چون آن گل روی اشتباه من بود. مسئول شکست من هستم. از همه عذرخواهی می‌کنم.»

او سپس درباره احتمال نایب قهرمانی در پایان فصل گفت:«متاسفانه دیگر دست خودمان نیست. فقط باید همه بازی‌هایمان را ببریم و منتظر باشیم که خیرونا امتیاز از دست دهد.»

ستاره اسپانیایی بارسا در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کلی تیم در بازی امشب هم گفت:«ما مستحق باخت نبودیم. ما بازی را کنترل کرده بودیم، توپ را در اختیار داشتیم. اما پس از مساوی شدن بازی اعتمادبه‌نفس آنها بیشتر شد و ما نابود شدیم.»

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • خبرنگار پیشکسوت محلات در سانحه رانندگی جان باخت
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • ضعف تراکتور مقابل بزرگان؛ ۲ در مقابل ۱۸!
  • ستاره پرسپولیس مقابل تیم سابق اما با لباس شخصی
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • نیم صفحه نخست روزنامه‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت