Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون هماهنگ کننده نزاجا گفت: اقدامات خوبی در نیروی زمینی برای تغییر ساختار یگان‌های پیاده و تکاور جهت افزایش قدرت تهاجمی این نیرو‌ها صورت گرفته است؛ تغییراتی که در ساختار نزاجا صورت می‌گیرد بر اساس اوضاع و شرایط منطقه است. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی در مراسم تجدید میثاق جمعی از کارکنان پایور و وظیفه نیرو‌های ۴ گانه ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره) که صبح امروز (سه شنبه) در حرم مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار سد، اظهار کرد: ۲۹ فروردین یادآور ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های ارتش قهرمان در جهت حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران باعث احیای دین مبین اسلام شد و نظام دو قطبی جهان را به چالش کشاند، عنوان کرد: امام خمینی (ره) ثابت کردند می‌توان با نیت الهی در برابر مستکبران ایستادگی کرد.

معاون هماهنگ کننده نزاجا با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی اقشار مختلفی نقش داشتند، اما یکی از اقشاری که کمتر به آن پرداخته شده، حرکت کارکنان ارتش بود، افزود: کارکنان ارتش که قبل از انقلاب هم عمدتا از اقشار مذهبی جامعه بودند، در وقت نیاز به ندای «هل من ناصر» حضرت امام خمینی (ره) لبیک گفتند.

امیر جهانشاهی با بیان اینکه دیدار ۱۹ بهمن همافران با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، کمر طاغوت را شکست، گفت: ارتش ضمن نقش موثری که در پیروزی انقلاب داشت، در روز‌های ابتدایی انقلاب در برابر تجزیه طلبان و ضدانقلاب در مناطق مرزی کشور نیز ایستادگی جانانه‌ای کرد.

وی ادامه داد: در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، پس از ۱۲ فروردین که به نام روز جمهوری اسلامی ایران است، دومین نامگذاری برای ارتش در روز ۲۹ فروردین از سوی امام خمینی (ره) صورت گرفت.

معاون هماهنگ کننده نزاجا با بیان اینکه ارتش امروز ارتشی است که دفاع از نظام و استقلال و مردم کشور را سرلوحه کار‌های خود قرار داده است، گفت: هرکجا منافع ملی باشد، نیرو‌های مسلح و ارتش در خط اول حراست از منافع ملی حضور دارند.

امیر جهانشاهی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران هرکجا که درد و رنجی برای مردم پیش بیاید در کنار آن‌ها حضور خواهد داشت افزود: در زلزله اخیر غرب کشور یگان‌های ارتش اولین نیرو‌هایی بودند که در کمتر از یک ساعت در مناطق زلزله زده حضور یافتند و به مردم زلزله زده کمک کردند.

وی با بیان اینکه قدرت امروز ارتش در همه ابعاد و عرصه‌ها با ۸ سال دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و ما امروز به مراتب از آن زمان جلوتر هستیم، ادامه داد: اقدامات خوبی در نیروی زمینی برای تغییر ساختار یگان‌های پیاده و تکاور جهت افزایش قدرت تهاجمی این نیرو‌ها صورت گرفته است؛ تغییراتی که در ساختار نزاجا صورت می‌گیرد بر اساس اوضاع و شرایط منطقه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است

ابوطالب شفقت  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداران نسبت به جذب نیروی انسانی بر حسب قانون عمل کرده و بر اساس مقررات نیرو جذب کنند.

وی با بیان اینکه تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌هاست، بیان کرد: چنانچه شهرداران نیرو‌های به کار گرفته شده خود را به ادارات دیگر بفرستند یک سال مهلت دارند برای این افراد اشتغال ایجاد کنند و آنان را به شهرداری برگردانند.

 استاندار لرستان گفت: مسائل را به صورت پایه‌ای پیگیری می‌کنم و کار را به اندازه‌ای که در کشور ظرفیت داریم، انجام می‌دهیم چرا که باید کار‌ها بر اساس برنامه و اولویت‌ها تخصیص داده شود و کار باید منطقی اصولی و با برنامه باشد.

شفقت عنوان کرد: مسئولیت نشاط فردی و عمومی شهر‌ها با شهرداران است و راهبرد کلان آنها ایجاد نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه همچنین شهردار نقش بسیار مهمی در توسعه شهری دارد و شورا‌ها مرکز فکری، مطالعات نظری و عملی شهرداران هستند که باید کمبود‌ها و نواقص را احصا و رفع کنند، خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات راهبردی شهرداری‌های لرستان پیگیری خواهند شد و به دنبال این هستیم تا سهم بهتری در توزیع منابع و امکانات داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تورم نیروی انسانی در شهرداری جزو معضلات شهرداری‌ها است
  • خسرو غفوریان کیست؟
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی باید آرایش تهاجمی بگیرند
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • مشکلات اولویت‌دار کارگران و کارفرمایان احصا و مورد رسیدگی قرار گیرد