Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسلم رحمانی، مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در گفت‌و‌گو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، با اشاره به آیه 80 سوره انبیاء «وَ عَلَّمْناهُ صَنْعَةَ لَبُوسٍ لَکُمْ لِتُحْصِنَکُمْ مِنْ بَأْسِکُمْ فَهَلْ أَنْتُمْ شاکِرُونَ» به‌عنوان یکى دیگر از مواهبى که خدا به داود(ع) پیامبر داده است، گفت: خداوند بخشنده و سبحان در این آیه این نکته را گفته است که ما صنعت، اختراعات و الهامات الهى را به طور طبیعی و عادی به شما انسان‌ها داده‌ایم و این یک آموزش الهی به بشریت است و لذا دستورات و آموزه‌های آیات قرآنی یک بزرگراه پیشرفت و تعالی برای انسان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در ادامه به تشریح برگزاری مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه کارکنان و خانواده‌های این شرکت پرداخت و افزود: یازدهمین دوره مسابقات قرآنی کارکنان و همسران شرکت گاز استان بوشهر و شرکت منطقه 10 عملیات گاز ایران در رشته‌های قرآنی حفظ، قرائت، ترتیل، تحقیق، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و ترجمه قرآن کریم برگزار می‌شود.
وی در پایان با اشاره به اینکه مسابقات قرآنی «بهار در بهار» پنجشنبه، 30 فروردین‌ماه ساعت 8 صبح با رقابت بیش از 400 نفر شرکت‌کننده در محل حسینیه عاشقان ثارالله، کوی جانبازان شهر بوشهر در بخش خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود، عنوان کرد: هجدهمین مسابقات قرآنی «بهار در بهار» ویژه فرزندان در رشته‌های قرآنی قصه‌گویی قرآنی، حفظ، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و اذان نیز همزمان برگزار خواهد شد.

حامد فکوری

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد