Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@04:39:02 GMT

سامانه پدافند هوایی سوریه بار دیگر خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۷۹۹۴

سامانه پدافند هوایی سوریه بار دیگر خوش درخشید

به گزارش ایسکانیوز، دوشنبه‌ شب فرودگاه الشعیرات در نزدیکی شرق استان حمص سوریه مورد هدف حملات موشکی قرار گرفت. هر چند آمریکا هرگونه ارتباط با این حمله را تکذیب کرده و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) نیز اعلام نموده که در حال حاضر هیچ گونه فعالیت نظامی در نزدیکی شهر حمص ندارد و این حمله کار آمریکا نیست اما منابع سوری اعلام کردند که این حمله را دفع کرده، هیچ گونه آسیبی به فرودگاه‌های الشعیرات وارد نشده و سامانه‌های دفاع هوایی سوریه تمامی موشک‌ها را منهدم کرده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرودگاه الشعیرات یکی از بزرگترین پایگاه‌های ارتش سوریه محسوب می‌شود و پیشتر نیز دولت آمریکا حملاتی را با همراهی کشورهای فرانسه و انگلیس به اهدافی در سوریه انجام داده بود.

در همین راستا تلویزیون سوریه اعلام کرد که سامانه‌های دفاع هوایی این حمله موشکی و حملات به فرودگاه الضمیر در جنوب دمشق را نیز دفع کرده‌اند.

دیده بان حقوق بشر سوریه نیز از انفجارهای مهیبی در نزدیکی فرودگاه الشعیرات و فرودگاه الضمیر و الناصریه در منطقه قلمون شرقی در نزدیکی دمشق خبر داد این در حالی است که هنوز طرفی که این حمله را انجام داده، مشخص نیست.

سوریه حمص آمریکا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۷۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد

در ادامه برنامه عملیاتی وارسی پروازی سامانه های ناوبری و کمک ناوبری فرودگاه های شمال شرق و شمال کشور ، بررسی دوره‎ای سامانه کمک ناوبری ILS /DME  فرودگاه بین المللی گرگان  جهت ارزیابی معیارهای استاندارد ایمنی پرواز و  اطمینان از صحت عملکرد  این سامانه با موفقیت انجام شد.  
شایان ذکر است؛  این عملیات وارسی  پروازی با تلاش و همکاری گروه متخصصین وارسی پرواز  ( فلایت چک )، متخصصان الکترونیک هواپیمایی (ATSEP) و کارشناسان کنترل ترافیک هوایی و همچنین سایر مسئولین فرودگاه بین المللی گرگان به انجام رسید.

دیگر خبرها

  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت های انرژی اوکراین در سه منطقه
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • کاخ سفید: آمریکا هیچ سامانه پاتریوتی برای اوکراین ندارد
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • پیام‌های حمله به پایگاه‌های آمریکا در شرق سوریه
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • حمله گسترده انصارالله یمن به کشتی های آمریکایی و اسرائیلی/ واکنش مداخله جویانه آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی/ امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه/ ادامه مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه