Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، عملکرد این بانک برای حمایت از هموطنان آسیب دیده از زلزله آبان ماه سال ٩٦ کرمانشاه، از پرداخت ٢٧٢٩ فقره تسهیلات ارزان قیمت به ارزش بالغ بر ٢٤٥ میلیارد ریال جهت تعمیر و بازسازی واحدهای مسکونی مناطق مختلف آسیب دیده از زلزله غرب کشور تا ٢٢ فروردین ماه سال ٩٧ حکایت دارد که با توجه به گستردگی شعب این بانک در مناطق مختلف استان کرمانشاه از جمله سر پل ذهاب، دالاهو، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، قصرشیرین، اسلام آباد غرب و جوانرود خدمات بانکی قابل توجهی به عموم هموطنان آسیب دیده از زلزله توسط این بانک صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روند اعطای این وام ها بر اساس مصوبات دولت و بانک مرکزی همچنان در دستور کار بانک صادرات ایران قرار دارد.

علاوه بر این، وام های پرداخت شده این بانک در جهت بهسازی و نوسازی مناطق مختلف روستایی استان کرمانشاه نشان می دهد که از ٢٠٦ فقره قرارداد منعقد شده با متقاضیان، تا پایان اسفند ماه سال گذشته ١٨٨ فقره وام قرض الحسنه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی به ارزش قریب به ٣٤ میلیارد ریال در شهرستان های مختلف این استان پرداخت شده که ٩١ درصد پرداخت های مورد نظر، انجام شده و سایر موارد نیز در جریان پرداخت قرار دارد.

شایان ذکر است، حمایت های انجام شده توسط مجموعه بانک صادرات ایران از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور، به طرق مختلف از جمله جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی، تخصیص بودجه چاپ تقویم و سررسید سال ٩٧ این بانک، اختصاص مزایای یک روز مرخصی کارکنان، توقف وصول مطالبات و امهال بدهی مشتریان مناطق زلزله زده، ارسال سریع خودپردازهای سیار بانک به منطقه و تجهیز سایر خودپردازهای بانک برای دریافت کمک های نقدی هموطنان آسیب دیده از زلزله صورت پذیرفته است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران بودجه زلزله مسکن مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، مهدی دوستی گفت: ۱۶ روستا و ۱۴ پاسگاه مرزی با جمعیت متاثر  هفت هزار و ۲۰۰ نفر درگیر پیامد‌های سیلاب شدند که در حال حاضر مشکل آب شرب این روستا‌ها بصورت موقت برطرف شده است.

به گفته وی اکیپ‌های عملیاتی از مرکز استان و شهر‌های همجوار در کنار اکیپ‌های مستقر در شهرستان زیرکوه در سه شبانه روز به صورت مستمر تلاش کرده و با توجه به خرابی جاده‌های مواصلاتی و خساراتی که برای شبکه برق شهرستان پیش آمد، آبدار شدن روستا‌ها با مشکلاتی همراه شد که با تلاش شبانه روزی همکاران قطع آب روستا‌ها مرتفع شد.

دوستی با بیان اینکه کارشناسان شرکت در حال برآورد خسارات ناشی از سیلاب بصورت دقیق هستند افزود: حدود ۵۰ کیلومتر از خطوط انتقال نیاز به اصلاح خط و تعمیق و تعویض لوله دارند و برآورد خسارت حدود ۵۰ میلیارد تومان است باید برخی از خطوط انتقال آسیب دیده به صورت ویژه اصلاح شود تا در تابستان مشکلی برای تامین آب شهروندان نداشته باشیم.

وی افزود: حساس‌ترین خط آسیب دیده، ۸ کیلومتر لوله ۳۰۰ جی آرپی بمرود_ حاجی آباد است که به صورت کامل از بین رفته است و همچنین خطوط انتقال مجتمع آهنگران هم بصورت جدی آسیب دیده است.

مدیرعامل آبفای استان خراسان جنوبی تاکید کرد: در حال حاضر آب موردنیاز شهروندان تنها از یک خط تامین می شود؛ لذا اصلاح این خطوط قبل از تابستان بسیار حیاتی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستا‌های مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی