Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:12:46 GMT

رئیس سابق موساد: احتمال جنگ بین اسرائیل و روسیه وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۸۳۶۳

رئیس سابق موساد: احتمال جنگ بین اسرائیل و روسیه وجود دارد

رئیس سابق دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی "موساد" اذعان کرد که احتمال جنگ میان اسرائیل و روسیه هر لحظه افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، "افرایم هالیوی"رئیس سابق موساد در مصاحبه با شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار داشت که این جنگ با کشور بزرگی خواهد بود که در مرزهای شمالی ما مستقر شده و خود را تقویت کرده است و یک طرف تعیین‌کننده در مرزهای شمالی است و ما باید با این قدرت بزرگ به گونه‌ای تعامل داشته باشیم که به جنگ منتهی نشود، اما حتی در صورت وقوع جنگ نیز ما باید پیروز از میدان خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هالیوی در پاسخ به سوالی پیرامون این جنگ و اینکه چقدر احتمال وقوع آن می‌رود، گفت: من در مورد شرایطی سخن می‌گویم که به چنین وضعیتی برسیم و نیروهای اسرائیلی و روسی روبه روی هم قرار گیرند و کار به جنگ بین طرفین منتهی شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این مقام اسرائیلی در پاسخ به این سوال که چرا روسیه می‌خواهد اسرائیل را تسلیم خود کند، گفت که روسیه وارد سوریه شد و نیروهای خود را در این کشور مستقر کرد تا برای مدتی طولانی آنجا بماند و در آنجا پایگاه‌های نظامی ساخت و به اعتقاد من، روسیه به هیچ وجه تمایل ندارد و به مصلحت آن هم نیست که شریک و متحد راهبردی آن در منطقه یعنی ایران شکست بخورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر

منابع عبری‌ از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل امروز چهارشنبه به همراه «رونن بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به منظور بررسی حملات احتمالی در رفح، مخفیانه وارد قاهره شدند.

«باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی می‌گوید مقامات مصری ابراز نگرانی کردند عملیات ارتش اسرائیل در رفح منجر به ورود ده ها هزار فلسطینی آواره به خاک مصر شود که این می‌تواند امنیت مصر را به خطر بیندازد.

مقامات اسرائیل می‌گویند هماهنگی نزدیک نظامی و دیپلماتیک با مصر یکی از شروط اساسی برای اقدام نظامی اسرائیلی در رفح است، به ویژه با توجه به قصد اسرائیل برای کنترل محور فیلادلفیا در مجاورت مرز نوار غزه و مصر.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود
  • وزیر جنگ اسرائیل: در حال انجام «عملیات تهاجمی» گسترده علیه کل جنوب لبنان هستیم
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • نظر ۶ استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل
  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • زلنسکی و احتمال مذاکره با روسیه!
  • ترامپ اوکراین را بخشی از روسیه می‌داند