Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@14:27:36 GMT

حضور دوباره انسان‌های عجیب در مردان ایکس /عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۸۴۳۳

جدیدترین تصاویر از حضور "مایکل فاسنبندر" در فیلم سینمایی "تاریکی ققنوس" از سری فیلم های مردان ایکس در نقش "مگنیتو" منتشر شد.

چندی پیش فیلمبرداری جدیدترین نسخه فیلم سینمایی "مردان ایکس" با نام "تاریکی ققنوس" به کارگردانی "سیمون کینبرگ" به پایان رسید.

 

سیمون کینبرگ در کنار مارک گوردن و ریدلی اسکات مشغول تهیه کنندگی فیلم سینمایی "قتل در قطار سریع السیر شرق" بوده که داستان آن حول محور قتل یک آمریکایی در قطار و تلاش کارگاه "هرکول پوارو" برای شناسایی قاتل و حل معمای قتل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قسمت از فیلم "مردان ایکس" با توجه به نام آن توجه ویژه‌ای به شخصیت "فونیکس" با بازی "سوفیا ترنر" خواهد داشت. وی یکی از جهش یافته‌هایی است که همواره قدرت بیشتری نسبت به سایرین دارد.

وی تاکنون سه نسخه از این فیلم را تهیه‌کنندگی کرده و در حال حاضر علاوه بر تهیه‌کنندگی "مردان ایکس-جهش یافته جدید"، کارگردانی این نسخه را نیز بر عهده دارد.

تاکنون حضور بازیگرانی همچون "مایکل فاستبندر"، "جیمز مک‌آوی"، "جنیفر لارنس"، "جسیکا چیستن"، "نیکولاس هولت" و "سوفیا ترنر" در این فیلم قطعی شده است. این درحالی است که با خداحافظی "هیو جکمن" از این مجموعه دیگر شاهد حضور شخصیت "ولوورین" نخواهیم بود. البته صحبت ‌هایی مبنی بر بازگشت شخصیت ولوورین با بازی بازیگری تازه به گوش می‌رسد که هنوز قطعی نشده است.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این فیلم 2 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد. نکته جالب ساخت نسخه همزمان مردان ایکس با نام "جهش یافته تازه" است که در حال فیلمبرداری است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی مردان قتل بازی هالیوود مردان ایکس فیلم تخیلی تاریکی ققنوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!

یکی از عجیب‌ترین مواردی که درباره کارت ملی به گوش خورد فروش آن با مبالغی حتی تا ۳۰۰ میلیون تومان برای ثبت نام خودروی وارداتی بود.

فروش گوسفند در ازای کارت ملی هم طی روز‌های اخیر جنجالی شد که هر چند مسئولان آن را تکذیب کردند.

بد نیست بدانید که با کارت ملی لاستیک دولتی هم داده می‌شود که قیمت آن در بازار آزاد بسیار بالاتر است.

گویا کارت ملی تبدیل به شیوه‌ای برای ارائه کالا‌های یارانه‌ای و حتی سودجویی برخی دلالان شده است.

منبع: سرانه

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • گل جالب و عجیب علی‌اصغر حسن‌زاده به قرقیزستان + ویدئو
  • (ویدئو) حضور پرتعداد و عجیب مهاجران آفریقایی در آلمان!
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • تصویر عجیب از مردی که زمانی همه زنان دنیا عاشقش بودند!
  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • کارایی‌های عجیب کارت ملی در ایران؛ از خرید خودرو تا گوسفند!