Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:جشنواره نشریات دانشگاهی «تیتر ۱۱» در سال جاری توسط معاونت فرهنگی وزارت علوم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، غلامرضا غفاری، معاون فرهنگی وزارت علوم  با تاکید بر حمایت از فعالیت‌های رسانه‌ای و مطبوعاتی دانشجویی گفت: حوزه‌ی نشریات دانشگاهی حوزه‌ای متنوع، پویا و متکثر است و طیف عمده‌ای از فعالیت‌های فکری، فرهنگی و علمی از طریق نشریات صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با اشاره به فعالیت قریب ۵ هزار نشریه دانشگاهی با موضوعات و محتوای مختلف در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: ویژگی خاص و ظرفیت عظیم نشریات می‌طلبد که این حوزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و در کانون برنامه‌های مختلف حمایتی قرار گیرد.

غفاری با اشاره به نقش نشریات دانشگاهی در فضای فکری و فرهنگی دانشگاه‌ها و توان تاثیرگذاری آنها گفت: بر اساس قانون، حمایت برای ارتقاء کمی و کیفی و زمینه‌سازی بستر‌های مناسب برای فعالیت‌های نشریات دانشجویی از جمله سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه‌ها است.   معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم جشنواره نشریات دانشگاهی را فرصت مناسبی برای ترغیب و تشویق فعالیت‌های رسانه‌ای، معرفی آثار و رسانه‌های برتر دانشجویی و امکان اننتقال تجربیات و افزایش ظرفیت فعالیت‌های داوطلبانه دانشجویی خواند و تاکید کردند موفقیت در این عرصه بیش از هر چیز نیازمند افزایش مشارکت دانشجویان است.

غفاری همچنین با اعلام خبر برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی (تیتر ۱۱) در سال ۹۷ افزود: معاونت فرهنگی هم اکنون مشغول برنامه ریزی و تدارک مقدمات لازم برای برگزاری این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • آیین اختتامیه هفته برزگداشت سعدی برگزار شد
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود