Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد سید حسین هاشمی‌زادگان افزود: پارکبانان پلاکی را که در محدوه ماموریت خود رویت کنند؛ اقدام به ثبت پلاک می‌کنند.
وی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر پارکبانان در بازه‌های زمانی بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه مبادرت به ثبت پلاک خودرو می‌کند که به صورت یک زنجیره به هم متصل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  مدیرعامل شرکت ترافیک هوشمند الیت شهرداری مشهد خاطر نشان کرد:اولین و آخرین ثبت پلاک به منزله مدت زمان توقف خودرو درنظر گرفته شده و توسط سرور مرکزی اقدام به کسر شارژ می‌شود.
هاشمی زادگان افزود: شهروندان باید به این نکته توجه داشته باشند که پارکبان فقط مسئول ثبت و شارژ پلاک خودرو می‌باشد و هیچ‌گونه اختیاری برای کسر شارژ از پلاک خودرو ندارد.
وی گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه شکایت و انتقاد نسبت به عملکرد پارکبانان، موارد را با سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۰۰۳۰۰۰ روابط عمومی و آموزش شهروندی شرکت الیت در میان گذاشته تا در اسرع وقت پیگیری و مرتفع شود.
انتهای پیام//م. ن شرح وظایف پارکبانان شرکت الیت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • خیابان‌های بوکان به پارکبانان سپرده می‌شوند
  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود/اعمال قانون و اعزام به پارکینگ