Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی دو روز گذشته؛ با حضور 50 نفر از جوانان جمعیت هلال احمر استان،کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار در زنجان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مراسم اختتامیه کارگاه آموزش کارآفرینی و مبانی کسب و کار (بومینو) در زنجان برگزار شد.

معاون امورجوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه اموزشی کارآفرینی و مبانی کسب و کار در راستای پیشگیری از اعتیاد از سوی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه جمشیدی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه سه جانبه مابین  جمعیت هلال احمر، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر،تصریح کرد: این کارگاه با شعار جوانان هلال احمر سازندگان فردای بهتر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه با حضور 50 نفر در زنجان برگزار شد، افزود: جوانان در این کارگاه در قالب 10 تیم شش نفره گروه بندی شده، طرح های خود را ارائه کرده و دفاع کردند.

این مسئول با اشاره به داوری آثار و انتخاب سه تیم برتر،گفت: 100 نفر از اعضای جوانان سازمان هلال احمر کشور در دوره مربیگیری حضور می یابند.

"علی یارمحمدی" مدرس این کارگاه نیز اظهار داشت: کارگاه آموزشی بومینو ویژه جوانان هلال احمر توسط سازمان جوانان هلال احمر برگزار شد.

وی با بیان اینکه این کارگاه به منظور ارائه آموزش های کسب و کارهای نوپا برگزار شد،خاطرنشان کرد: در قالب این کارگاه ها تلاش می شود تا جوانان در آینده بتوانند کسب و کارهای خود را راه اندازی کنند.

این مدرس با اشاره به ارائه آموزش های کارآفرینی به جوانان،گفت: نقص بزرگ جامعه امروز تعداد زیاد فارغ التحصیلان بیکار یا منتظر استخدام است که هدایت این قشر به سوی کسب و کار از اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، وحید شعبانی به خبرنگار ما گفت: باتوجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی کشور و اداره کل هواشناسی خوزستان مبنی بر فعالیت سامانه بارشی قدرتمند در استان و احتمال وقوع سیل، جلسه‌های ستادی برگزار و اقداماتی در دستور کار قرار گرفت.


وی افزود: بر همین اساس ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان درحال حاضر آماده باش کامل هستند و درصورت نیاز وارد عمل خواهند شد.


شعبانی به برگزاری مانوری در اهواز و رصد نقاط در معرض آبگرفتگی در ساعت ۱۳ امروز برگزار خواهد شد، ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز مشکل و آبگرفتگی منازل اطلاع رسانی نشده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان می‌گوید: تجهیزات لازم برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی و افراد در معرض آبگرفتگی در انبار‌ها ذخیره شده است و در صورت بروز مشکل، خدمات لازم ارائه داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • مانور ساعت صفر وقوع سیل در زنجان برگزار شد 
  • آماده باش هلال احمر خوزستان با ۸۶۰ نیروی امدادی و نجاتگر
  • ۱۹ پایگاه امداد و نجات زنجان آماده امدادرسانی به مسافران است
  • لزوم استفاده از همه ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی برای توسعه اشتغال
  • آموزش خطرات مین به افزون بر ۳۹۷ هزار تبعه افغانستانی در مرز دوغارون
  • برگزاری یکی از بزرگترین مانورهای ترکیبی در آب سنگین خنداب
  • آغاز کار تیم‌‌های سحاب هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی از فردا
  • ۷۵ کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در استان مرکزی تشکیل شد
  • تحقق صد درصدی تعهدات اشتغال چهارمحال و بختیاری
  • سامانه حرکت‌های امدادی در پارک‌ها و سواحل مازندران راه‌اندازی شد