Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@10:17:26 GMT

3هزار رقبه در استان قزوین سند دار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۸۹۷۴

3هزار رقبه در استان قزوین سند دار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در کارگروه تخصصی حقوقی و ثبتی که با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان قزوین و معاون مدیر کلاسناد و ثبتی سازمان اوقاف برگزار شد اظهار داشت : خوشبختانه نگاه مثبت و عملکرد مدیریتی اداره ثبت استان به موضوع وقف یک رویکرد ترویجی است که گره گشای بسیاری از مشکلات این حوزه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حوزه وقف و سند دار کردن موقوفات و رقبات توانسته ایم در ردیف استان های موفق و برتر قرار گیریم و در این زمینه تاکنون بیش از ۳۰۰۰ رقبه از موقوفات استان قزوین سند دار شده است و امیدواریم در امسال زمینه سند دار شدن مابقی رقبات به تعداد ۳۰۰۰ رقبه استان نیز فراهم شود.
عادل بیان کرد: ان شالله اولین استانی خواهیم بود که تا پایان امسال همه موقوفات آن سند دار خواهند شد.
حجت الاسلام عادل در کارگاه تخصصی حقوقی ثبت و اوقاف گفت: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ موقوفه استان سند دار شده اند و قرار است تا پایان امسال نیز مابقی پلاک های بدون سند که متعلق به منابع طبیعی است تکلیف وضعیت و سند دار شود.
وی اضافه کرد: تا کنون بالغ بر ۴۸۰ موقوفه استان نیز در دادگاه خلع ید شده است.
وی نبود سند و همچنین نداشتن نقشه برای بعضی از موقوفه ها را از مشکلات اوقاف عنوان کرد.
1004/پ20/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای صبح دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: سه مورد دستگیری سارقان و یک مورد دیگر توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق بوده است.

وی ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک کامیون تانکر دار مشکوک شدند، افزود: کامیون متوقف و از آن ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه سارق منزل در گرمسار کمتر از شش ساعت دستگیر شد، ابزار داشت: با تلاش مأموران انتظامی پاسگاه لجران متهم به انجام بزه اعتراف و اموال مسروقه به مالباخته بازگشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه مأموران انتظامی آرادان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی متوجه خودرو توسان سرقتی شدند، تصریح کرد: این خودرو توقیف و دو سارق به عنف دستگیر شدند.

وی از دستگیری سارق حرفه‌ای مغازه در شاهرود خبر داد و افزود: متهم به انجام پنج فقره سرقت اعتراف و مالخر پرونده هم شناسایی و دستگیر شد.

کد خبر 6085045

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • تعیین و تکلیف اتوبوس‌های گاز سوز درون شهری قزوین پس از ۵ سال
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • ۳هزار ۳۳۷ دادخواست در مراجع حل اختلاف کار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند
  • نمایشگاه دستاورد‌های وقف برپا می‌شود
  • مدیر شس آذر: دلیل کارهای نکونام را نمی‌دانم؛ پنالتی استقلال درست نبود