Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:09:52 GMT

تیم فوتبال صبای قم در تهران به مصاف بادران می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۸۹۹۴

تیم فوتبال صبای قم در تهران به مصاف بادران می‌رود

قم - تیم فوتبال صبای قم در دیداری تشریفاتی از لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز به دیدار بادران می‌رود.

ه گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز سه‌شنبه وارد هفته سی و دوم خود می‌شود که در یکی از بازی‌ها در تهران تیم فوتبال صبای قم به دیدار بادران تهران می‌رود.

صبای قم که پیش از این به دسته دوم سقوط کرده چند هفته‌ای است که بازی‌هایی تشریفاتی و از نظر نتیجه، بی اهمیت را برگزار می‌کند که یکی از این بازی‌های تشریفانی امروز از ساعت ۱۷ در تهران بین صبا و بادران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه نتیجه این مسابقه برای صبای قم بی‌تأثیر است اما بادران تهران همچنان به کسب سهمیه صعود به لیگ برتر امیدوار است و برای رسیدن به این هدف به دنبال پیروزی با تفاضل گل بالا در بازی امروز برابر صبای قم است.

بادران تهران با کسب ۵۳ امتیاز تیم پنجم جدول است و کار سختی در راه صعود به لیگ برتر در رقابت با تیم‌های ۵۷ امتیازی نساجی مازندران و خونه به خونه بابل، ۵۸ امتیازی فجر سپاسی شیراز و ۶۳ امتیازی نفت مسجد سلیمان دارد.

از سوی دیگر تیم صبای قم با ۱۲ امتیاز در رده ماقبل آخر جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارد و به همراه راه آهن به دسته دوم سقوط کرده و پیش بینی می‌شود با همین تعداد امتیاز به کار خود در لیگ دسته اول پایان دهد.

این در شرایطی است که گفته می‌شود تیم صبای قم پس از سقوط به دسته دوم به دلیل بدهی‌ها و پرونده‌های مفتوح در فیفا و پنجره‌های نقل و انتقالاتی بسته منحل خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی