Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:49:36 GMT

آثار برتر دومین جشنواره سفیران سلامت در بوشهر مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۰۹۰۴۸

آثار برتر دومین جشنواره سفیران سلامت در بوشهر مشخص شدند

بوشهر - رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان بوشهر گفت: آثار برتر دومین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی موذنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و ۶۰۰ اثر در قالب نقاشی، عکس، انشا و داستان نویسی از ۱۸ شهرستان و منطقه به اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان بوشهر ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس رأی هیئت داوران در رشته نقاشی اثر دانش آموز ماه‌نساء استاد مجرد از منطقه کاکی و در رشته انشا نویسی اثر دانش آموز مریم درسرا از شهرستان دشتستان به عنوان اثر برتر انتخاب شد.

موذنی خاطرنشان کرد: در رشته داستان نویسی اثر دانش آموز سیده معصومه صدری از شهرستان گناوه و در رشته عکاسی اثر دانش آموز سحر آصفی پور از شهرستان بوشهر به عنوان آثار برتر هر رشته انتخاب و به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: در همایش استانی سفیران سلامت که در دهه اول اردیبهشت ماه در مرکز استان برگزار می شود از دانش آموزان برتر تقدیر می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان

عزت‌الله طیبی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فرهنگی هنری «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالم، گسترش و تعمیق فعالیت‌های پرورشی دانش آموزان در مدرسه است.

وی افزود: در این جشنواره دانش‌آموزان در بسیاری از رشته‌های هنری نظیر آفرینش‌های ادبی و فرهنگی، رسانه و فضای مجازی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی بر اساس علاقه‌مندی خود به رقابت می‌پردازند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این جشنواره در راستای تحقق برنامه فراگیر پرورشی با اهداف تعیین شده در سند تحول بنیادین و رویکردهای تحول آفرین در تربیت هنری، زیبایی شناختی و رویکرد مدرسه محوری برگزار می‌شود.

طیبی‌راد ادامه داد: در این مرحله ضمن دریافت آثار، بررسی و تفکیک آنها توسط دبیرخانه، آثار برای داوری در اختیار اساتید مربوطه قرار می‌گیرد.

وی گفت: پس از داوری، آثار برتر رشته‌های مختلف انفرادی، گروهی و همگانی به دبیرخانه کشوری مستقر در استان اصفهان ارسال می‌شود.

گفتنی است، دبیرخانه استانی فرایند جمع‌آوری آثار چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان (امید فردا) در استان و در کانون فرهنگی تربیتی شهید باهنر آغاز به کار کرده است.

کد خبر 6087428

دیگر خبرها

  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل برگزار می‌شود