Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران گفت: وضعیت اقتصادی مردم را رنجور کرده و نماد این رنجوری را در رفتار مردم می‌توان دید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علی وکیلی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات در صحن علنی امروز سه‌شنبه( 28 فروردین) و در نطق میان دستور خود ، گفت: وضعیت اقتصادی مردم را رنجور کرده است و نماد این رنجوری را در رفتار مردم شاهدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیلی با تأکید بر اینکه دفاع از جمهوری اسلامی را نشان از دفاع از وضع موجود نمی دانیم افزود: معتقدیم فلسفه موجودی نظام، رفاه، عدالت، آزادی و امنیت برای مردم بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: در سال حمایت از کالای ایرانی، ایرانی ترین کالا را ایرانیت و انقلاب اسلامی می‌دانیم، دفاع از ایرانیت، عزت ایرانی و نظام برخواسته از ایرانیان را مهمترین نماد دفاع از کالای ایرانی می‌دانیم.

عضو هیأت رئیس مجلس اظهار کرد: می‌توانیم علی‌رغم تضعیف ایران، جمهوری اسلامی را نجات دهیم زیرا این جمهوری اسلامی در پهنه ایران معنا می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر اقدامی به تضعیف ایرانی، اقوام و غرور ایرانی منتهی شود در حقیقت تضعیف ارکان جمهوری اسلامی است و معتقدیم تم حرکتی سازمان‌ها و ارکان مختلف حاکمیتی با تم جامعه سازگار نیست.

وکیلی تأکید کرد: تم جامعه فراتر از این حرکت لاک پشتی حاکم بر دستگاه‌ها است، در شرایط کنونی بحران‌ها را با مسئله محوری نمی‌توان حل کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تأکید کرد: نمی‌توان یکشنبه به صورت پارتیزان برای ارز نسخه تجویز کرد یا یک شبه برای آب نسخه پیچید؛ این نسخه‌های پارتیزان کارکرد لحظه‌ای داشته و می‌تواند علیه خود عمل کند.

عضو هیأت رئیس مجلس با تأکید بر اینکه مسائل و بحران‌ها بنیادی است گفت: این مسائل نیازمند تغییر رویکرد و گفتمان‌هاست و این رویکردهای اجرایی باید اصلاح شود تا کارکرد داخلی دیده شود.

وی اظهار کرد: سیاست خارجی باید در راه معیشت و بهبود وضعیت ملت باشد، نمی‌توان به دست زدن‌های خارج از مرزها دلخوش کرد و در داخل مردمی رنجور از مشکلات داشت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: اگر ملت تعلق پذیری و عزت پیدا کرد، سرزمینمان امن خواهد بود، حتما اطرافیان نسبت به جمهوری اسلامی حسرت می‌خورند و ایران آباد می تواند سفیر انقلاب اسلامی باشد.

عضو هیأت رئیس مجلس بیان کرد: در جامعه ایران ساختارها به گونه‌ای است که برای برون‌رفت از مشکلات نیازمند اجماع نخبگانی است که این موضوع با اعتماد، گفتگو قابل اجرا بوده و با بخشنامه و دستور نمی‌توان آن را انجام داد.

وی ادامه داد: چرا بعد از انتخابات سال 92 بدون هیچگونه فعل و انفعال قیمت ارز تصویب شد؟ زیرا ادراک عمومی نسبت به کارآمدی و آینده مثبت بود، آنچه امروز لازم است باید ادراک عمومی را به عنوان یک شاخص قرار دهیم و این ادراک عمومی اکنون آسیب دیده و باید آن اصلاح کنیم.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صحن علنی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد

میثم عابدی ظهر امروز در نشست هم اندیشی با فعالان حوزه ICT در سنندج اظهار داشت: در استان کردستان امکان خوبی برای توسعه حوزه آی سی تی وجود دارد که می‌تواند باعث نجات استان و جبران عقب افتادگی‌ها باشد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر وجود نیروی انسانی توانمند در استان در حوزه‌های مختلف، افزود: هم مرزی استان با عراق از مزیت‌های است و می‌تواند به توسعه کمک شایانی داشته باشد.

وی اذعان کرد: کشور عراق از لحاظ خدمات نرم افزاری از ایرانیان عقب هستند و با وجود نیروی انسانی با تجربه و سرشار از استعداد در استان، امکان ارتباط گسترده و انتقال تجربیات وجود دارد.

عابدی با بیان اینکه وزارت ارتباطات مبتنی بر ظرفیت‌های استان برای توسعه زیرساخت‌ها و تامین مالی حمایت‌های لازم را خواهد داشت، گفت: اقتصاد دیجیتال می‌تواند وضعیت بیکاری و اقتصادی استان را بهبود بخشد و می‌تواند در این زمینه پیشرو باشد.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برنامه ریزی برای چند طرح مختلف خبر داد و گفت: یکی از ایم برنامه‌ها آموزش مهارت‌های دیجیتالی به منظور استعداد یابی و تربیت نیروی انسانی است.

عابدی ادامه داد: امسال در قالب طرح «ایران دیجیتال» به صورت گسترده ۳۰۰ هزار نفر را در کشور در حوزه مهارت‌های دیجیتالی آموزش خواهیم داد.

وی به آموزش ۵۰ هزار نفر در این حوزه طی یکسال گذشته در سطح کشور اشاره کرد و وعده داد در صورت تضمین ورودی بازار کار از طرف شرکت‌های استان، هزینه‌های آموزشی از سوی وزارت ارتباطات تقبل خواهد شد. 

وجود ۱۲۶۰ کسب‌وکار فعال دارای نماد اعتماد الکترونیک در کردستان

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان نیز در این نشست  اظهار داشت: استان کردستان در شاخص توسعه فاوا (IDE) در رتبه ۲۵ کشور قرار دارد.

حیدری با اشاره به وجود یک هزار و ۲۶۰ کسب و کار فعال دارای نماد اعتماد الکترونیک در استان گفت: ۱۱۳ استارتاپ فعال نیز وجود دارد. ‌

فعالیت ۶ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری در حوزه فناوری و اطلاعات

رئیس پارک علم و فناوری کردستان نیز در این نشست گفت: از ۱۸۰ شرکت مستقر در پارک علم و فناوری کردستان ۶۰ شرکت در حوزه فناوری و اطلاعات فعالیت دارند.

بابک سوری بر لزوم حمایت شرکت ها از بخش صنعت تاکید کرد و افزود: شرکت ها باید بتوانند دست اورد های خود را یه صنعت و تولید محصولات فیزیکی تزریق کنند و در راستای افزایش تولید محصول گام برداند.

وی با بیان اینکه به صورت جدی پیگیری زیرساخت ها هستیم، بیان کرد: کمبود تسهیلات را قبول داریم اما شرکت ها باید نوآوری را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند تا در مسیر توسعه حرکت کنند.

در این جلسه مدیران شرکت‌های مختلف دانش بنیان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تأکید ائمه جمعه استان تهران بر رسیدگی به وضعیت کارگران
  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • اقتصاد دیجیتال وضعیت بیکاری و اقتصادی را کردستان بهبود می بخشد
  • توسعه همکاری با پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • توسعه همکاری با همسایگان جزو اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد