Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، احد میکاییل زاده مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد: بخش «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر امروز سه شنبه 28 فروردین ساعت 9 صبح با اکران فیلم «150میلی گرم» در پردیس چارسو کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: در این بخش فیلم هایی متناسب با سن و سلیقه دانش‌آموزان ایرانی به نمایش در می‌آید و فیلم‌های خارجی حاضر در این بخش دوبله فارسی هستند تا دانش‌آموزان بتوانند ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میکاییل زاده عنوان کرد: به غیر از سالن های پردیس چارسو، آثار حاضر در بخش «زنگ هفتم» در سینماها و پردیس های ملت، رازی، راگا، فلسطین، ماندانا، فرهنگ، آزادی، تماشا و مگامال به نمایش درمی آیند.

مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان گفت: قبل از نمایش هر فیلم یک کارشناس سینما در مورد موضوع و داستان اثر برای دانش‌آموزان صحبت می کند. همچنین بخش «زنگ هفتم» فرصتی است تا دانش آموزان با اسلوب اولیه نقد فیلم آشنا ‌شوند و سپس می توانند با نگارش و ارسال نقد‌های خود به دبیرخانه در رقابت برای دریافت جوایز متعدد بهترین نگارش نقد شرکت کنند.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

503

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر زنگ هفتم پردیس چارسو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ جمعی از باستانی کاران نوجوان،در پردیس به مناسبتِ روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای،در محوطه مصلای نماز جمعه این شهرستان،توان و هنر خود را به نمایش گذاشتند. در پایان این مراسم، هدایایی هم به این نوجوانان و تعدادی از پیشکسوتان باستانی کار اهدا شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توضیحات شرکت گاز ‌تهران درباره قطع گاز مسجد المهدی پردیس
  • استقبال بیش از ۱۸ هزار مخاطب از سینما‌های تصویر شهر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • افتتاح ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • نمایش فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در پردیس
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • ایران به عضویت سازمان جهانی ارزیابی و انطباق درآمد
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد