Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد، ایسنا نوشت: فرماندار تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در محل مصلی امام خمینی(ره) از آمادگی دستگاه های خدمت‌رسان در این نمایشگاه خبر داد.
عیسی فرهادی گفت: نمایشگاه کتاب تهران یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی کشور است که نمونه آن در منطقه وجود ندارد به شکلی که بین ۳ تا ۴ میلیون نفر از این نمایشگاه بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برابر توافق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مصلی امام خمینی(ره) این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همه دستگاه های خدمت رسان در برگزاری این نمایشگاه در حال حاضر در آمادگی کامل هستند و این نمایشگاه طبق قرار قبلی ۱۲ لغایت ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد. همکاری مناسبی بین این دستگاه ها برقرار است و امیدواریم بهتر از سال های گذشته برگزار شود.
استقرار ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی در نمایشگاه کتاب
حمید درخشان نیا رییس سازمان ثبت احوال نیز با بیان اینکه همکاری با بانک شهر و وزارت ارشاد برای پوشش نمایشگاه کتاب را که یک واقعه بزرگ فرهنگی است، به فال نیک می‌گیریم،‌ گفت: در نمایشگاه کتاب نیز ایستگاه سیار کارت هوشمند ملی مستقر خواهیم کرد و متناسب با استقبال ممکن است تعداد آنها را نیز افزایش دهیم.
پارسایی معاون فناوری سازمان ثبت احوال نیز گفت: بانک شهر یکی از بانک‌هایی است که به پایگاه ثبت احوال متصل است و همکاری نزدیکی با این بانک داریم.
وی با بیان اینکه بنابر تقاضای بانک برای تعریف اعتبار بن کارت‌های نمایشگاه کتاب بر روی کارت ملی هوشمند، استارت کار را زده و در مدت کوتاه به نتیجه رسیدیم، گفت: خوشحالیم که این کارت را در یکی از حوزه‌های پرداخت استفاده می‌کنیم. برچسب ها: نمایشگاه کتاب ، کارت ملی ، کارت ملی هوشمند

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۰۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» به‌زودی و همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان این مسابقه، محور موضوعی اثر ارسالی، مرتبط با ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است و آثاری در این مسابقه داوری می‌شوند که در قالب «روایت داستانی» نوشته شده باشند. روایت‌های ارسالی به این مسابقه باید بین ۲ تا ۵ هزار واژه باشد. از صاحبان آثار برگزیده در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تقدیر می‌شود.

شرکت در این‌مسابقه برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند روایت‌های خود را تا ۲۵ اردیبهشت از طریق سامانه revayat.ketab.ir ارسال کنند.

کد خبر 6090822 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو