Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@11:56:31 GMT

تصاویر: سرآشپز ژاپنی کارتون ها را به واقعیت تبدیل کرد!

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۰۰۸۳

تصاویر: سرآشپز ژاپنی کارتون ها را به واقعیت تبدیل کرد!

یک سرآشپز هنرمند و خلاق ژاپنی غذا‌هایی که در انیمیشن‌ها و کارتون‌ها دیده اید به واقعیت تبدیل کرده است.

سرویس عکس و فیلم فردا: شاید شما هم درباره‌ی غذا‌هایی که در انیمیشن‌ها و کارتون‌ها دیده اید کنجکاو شده باشید؛ آیا این غذا‌ها از روی واقعیت کشیده شده اند و یا می‌توانند واقعی باشند؟ یک سرآشپز هنرمند و خلاق ژاپنی این موضوع را حل کرده و از روی انیمیشن‌هایی توروتورو و چند کارتون دیگر به کنجکاوی ما پاسخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک 

 

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Mpf

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار ژاپنی برای مقابله با خشم

ایسنا/خراسان رضوی عصبانیت بخشی از زندگی است اما گاهی اوقات خشم می‌تواند به سرعت تشدید شود. مغز ما بخشی به نام آمیگدال دارد که اساساً سیستم هشدار اولیه ماست.

به نقل از ارث، هنگامی که آمیگدال تهدیدی را درک کند، مجموعه‌ای از مواد شیمیایی مانند آدرنالین و کورتیزول را تحریک می‌کند. این موج مواد شیمیایی قضاوت ما را مختل خواهد کرد.

قبل از اینکه متوجه شویم، فریاد می‌زنیم یا در را به هم می‌کوبیم و اوضاع از کنترل خارج می‌شود. در این زمان، خودکاری بردارید و احساسات خود را بنویسید.

محققان دانشگاه ناگویا در ژاپن اخیراً یک روش شگفت‌انگیز موثر برای مدیریت خشم کشف کرده‌اند که آن را بنویسید و از بین ببرید.

بخش کلیدی اینجاست که محققان شرکت‌کنندگان را به گروه‌هایی تقسیم کردند؛ یک گروه به سادگی تکه کاغذی را که برای ابراز خشم استفاده می‌کردند، دور انداختند. گروهی دیگر کاغذ را به قطعات کوچک خرد کردند.

نتایج شگفت‌انگیز بود؛ هر دو گروه که نوشته خود را داخل سطل زباله انداختند و یا آن را از بین بردند، گزارش کردند که پس از انجام این کار، به میزان قابل‌توجهی عصبانیت آنان کمتر شد، با این حال، افرادی که هنوز کاغذ خود را نگه داشته بودند، همچنان احساس خشم داشتند.

محقق ارشد این تحقیق گفت: ما انتظار داشتیم که روش ما تا حدی خشم را سرکوب کند، با این حال، ما شگفت‌زده شدیم که خشم تقریباً به‌طور کامل از بین رفت.

نوشتن خشم، شما را وادار می‌کند که با آن روبرو شوید و به شما امکان می‌دهد تا مجموعه‌ای از احساسات را که در سرتان می‌چرخند سازماندهی کنید و آن‌ها را همانطور که هستند ببینید. عمل تخریب فیزیکی کاغذ نیز نمادین به نظر می‌رسد و  راهی برای کنترل خشم است.

این روش شباهت‌های جالبی با سنت ژاپنی به نام Hakidashisara دارد. در طول این جشنواره، مردم چیزهایی را که باعث عصبانیت آنها می‌شود روی بشقاب‌های کوچک می‌نویسند و سپس آنها را خرد می‌کنند.

محققان بر این باورند که یافته‌های آنها می‌تواند توضیح دهد که چرا این آیین تا این حد دلپذیر است.

اکنون، این ترفند احتمالاً تمام مشکلات عصبانیت شما را یک شبه حل نخواهد کرد اما این ابزاری ساده و علمی است که می‌توانید برای مدیریت خشم خود در همان لحظه، استفاده کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار
  • یاماها، یک اسطوره ژاپنی
  • «اوپنهایمر» در برابر «گودزیلا منهای یک»/ روایت داستان بمب اتم از دو لنز متفاوت
  • راهکار ژاپنی برای مقابله با خشم
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست»
  • نمایش آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر
  • آثار هنرمندان ۲۲ کشور جهان در بوشهر به نمایش درآمد
  • نمایشگاه کارتون «بیمارستان منطقه جنگی نیست» افتتاح شد
  • جی جی و جوجو
  • فصل پایانی و رویایی یورگن کلوپ در لیورپول به کابوس تبدیل می شود؟ / انیمیشن عمر مومنی