Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عباس علیخانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین افزود: برای اجرای این طرح بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال از اعتبارات استانی بخش توازن هزینه شده است.

وی اضافه کرد: طرح کانال بتنی انتقال آب کشاورزی در روستا‌های منطقه الموت غربی، حسن آباد بطول ۶۰۰ متر، چنگالدشت بطول ۴۰۰ متر، بهرام آباد بطول ۳۰۰ متر و کتکان بطول ۳۵۰ متر اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: با احداث کانال بتنی انتقال آب در زمین‌های کشاورزی می‌توان از فرسایش خاک، رشد علف‌های هرز و همچنین هدر رفت آب جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

اجرای یک هزار و ۶۵۰ متر طرح کانال بتنی انتقال آب کشاورزی در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوین از پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در این استان به دلیل عدم رعایت قوانین نظام صنفی در ماه مبارک رمضان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمود شفیعی، اظهار داشت: 6 واحدهای صنفی برای فعالیت در ماه مبارک رمضان فاقد مجوز بودند که با شناسایی و پیگیری بازرسان اتاق اصناف پلمب شد.

وی اضافه کرد: 43 واحد صنفی دیگر نیز دارای مجوز فعالیت در ماه مبارک رمضان بودند، اما ضوابط صنفی مثل پوشاندن مغازه را رعایت نکردند که متصدیان آنها اخطار 24 ساعته دریافت کردند تا نواقص لازم را برطرف کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان قزوینف تاکید کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون تیم‌های ثابتی برای برخورد با متخلفان تدارک دیده شده تا بر فعالیت واحدهای صنفی مثل چلوکبابی‌ها، کباب پزی‌ها، صبحانه‌سراها، رستوران‌ها، قنادی‌ها، آبمیوه و بستنی فروشان، کافه‌ها و مراکز عرضه غذاهای گرم نظارت داشته باشند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی تا پایان ماه مبارک رمضان، موضوع را به سامانه 124 گزارش دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • قلع و قمع ۲۶ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان قزوین
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت تولیدی به اداره مالیات استان قزوین
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹شرکت تولیدی به قزوین
  • انتقال ۹ پرونده مالیاتی شرکت تولیدی به اداره مالیات قزوین
  • تخریب ۲۴ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی استان قزوین
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان قزوین در شب‌های قدر
  • شب‌های قدر فرصتی برای اهدا خون 
  • انتقال پرونده مالیاتی ۹ شرکت از تهران به قزوین