Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

داور دیدار تیم های ماینس و فرایبورگ، در وقت استراحت بین دو نیمه برای تیم ماینس اعلام پنالتی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیدار شب شب گذشته (دوشنبه) تیم های ماینس و فرایبورگ که در نهایت با پیروزی ۲-۰ ماینس به پایان رسید، گل اول تیم میزبان ۷ دقیقه بعد از پایان نیمه اول و زمانی که بازیکنان دو تیم زمین بازی را ترک کرده بودند، به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق تلف شده نیمه اول بود که برخورد توپ به دست مدافع فرایبورگ در محوطه جریمه، با واکنش اعتراض آمیز ماینس همراه شد اما داور بازی، گیدو وینکمن، توجهی به اعتراض آنها کرد و سوت پایان نیمه اول را زد. اما در حالی که بازیکنان از زمین خارج شده بودند، بررسی ویدئو چک نشان داد که آن صحنه خطا بوده و داور یک ضربه پنالتی به سود ماینس، اعلام کرد.

به این ترتیب بازیکنان فراییورگ که به رختکن رفته بودند، دوباره به زمین فراخوانده شدند تا تیم ماینس، ضربه پنالتی اش را بزند. پابلو بلاسیس پشت ضربه قرار رفت و ۴ دقیقه و ۴۴ ثانیه بعد از پایان نیمه اول، حساب کار را ۱-۰ کرد. پس از پنالتی بار دیگر بازیکنان برای استراحت بین دو نیمه به رختکن رفتند. در بلاسیس در دقیقه ۷۹ هم یک گل دیگر زد تا ماینس در این دیدار به برتری ۲-۰ برسد.

 

 

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ماینس فرایبورگ پنالتی بوندس لیگا پنالتی عجیب ترین پنالتی تاریخ فرایبورگ ماینس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها