Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری 921 جلسه دفاع ازپایان‌نامه و تصویب 950 پروپوزال در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در سال 1396 در دانشکده علوم انسانی این دانشگاه خبر داد.

مهدی مجلسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا بابیان اینکه دانشکده علوم انسانی واحد همدان متشکل از 94 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری است اظهار کرد: «تعداد 75 عضو هیات علمی مبرز این دانشکده عهده‌دار تربیت و آموزش دانشجویان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی افزود: «دانشکده علوم انسانی واحد همدان در سال 1396 در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، دانشجویی و فرهنگی فعالیت‌های چشمگیری را به ثمر نشانده است که از آن جمله می‌توان از برگزاری تعداد 921 جلسه دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد و دکتری، تصویب 950 پروپوزال، برگزاری 45 کارگاه آموزشی و سخنرانی از سوی انجمن‌های علمی دانشکده و برگزاری نخستین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در علوم ورزشی، را نام برد.»

عضو هیات عملی واحد همدان بابیان اینکه برگزاری منظم جلسات مختلف دانشکده اعم از شورای مدیران گروه، شورای آموزشی و تحصیلات تکمیلی و جلسات با کارکنان دانشکده نقش بسزایی در کسب رضایت دانشجویان داشته است تصریح کرد: «سال 1396 دانشکده علوم انسانی در قالب تشکل‌های سیاسی و کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی فعالیت‌های چشمگیری داشته است.»

مجلسی اظهار کرد: «برگزاری تریبون‌های آزاد دانشجویی با موضوع انتخابات، کرسی آزاداندیشی و فعالیت‌های علمی و فعالیت در راستای گویا کردن کتب و جزوات دانشجویان کم‌بینا و نابینا ازجمله‌ این فعالیت‌های دانشجویی است.»

رییس دانشکده علوم انسانی واحد همدان تأکید کرد: «اولویت این دانشکده در سال1397ایجاد انگیزه و فعال کردن دانشجویان برای مشارکت در فعالیت‌های سیاسی، فرهنگی، علمی، دانشجویی، آموزشی دانشکده است.»

وی تصریح کرد: «در راستای دستیابی به اهداف مذکور، راه‌اندازی آزمایشگاه روانشناسی،راه‌اندازی اتاق آینه برای گروه روانشناسی، پیگیری راه‌اندازی مجله علوم سیاسی، برگزاری جشنواره مخترعین حوزه تربیت‌بدنی و روانشناسی، برگزاری دومین همایش علوم ورزشی، برگزاری اولین همایش حسابداری، بکارگیری استادان به نام در دوره‌های دکتری و ایجادمرکز رشد باستان‌شناسی غرب کشور را به‌عنوان برنامه‌ی عملیاتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در دستور قرار دارد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ پس از آمریکا؛ حالا دانشجویان دانشگاه‌های فرانسه در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به پاخواسته اند.
دانشگاه سوربن و ساینس پو یا همان دانشکده معروف علوم سیاسی پاریس به کانون جنبش ضدصهیونیستی دانشجویان فرانسه تبدیل شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دانشجویان دانشکده علوم سیاسی پاریس از شب گذشته و پس از بازداشت همکلاسی هایشان دست به اعتصاب زده و در حمایت از مردم غزه کلاس‌های خود را تعطیل و در مقابل دانشکده تجمع کردند.
دانشجویان فرانسوی با در دست داشتن پرچم فلسطین و عکس‌های دانشجویان بازداشتی ضمن حمایت از ملت فلسطین؛ با شعار " اسرائیل قاتل و جنایت کار، مکرون همدست و شریک" عملکرد دولت فرانسه را به شدت زیر سئوال بردند.
روز گذشته هم گروهی از دانشجویان حامی فلسطین در جلوی دانشگاه سوربن؛ محل سخنرانی مکرون درباره اروپا و چالش‌های پیش روی آن؛ تجمع کردند که به گفته برخی رسانه‌ها تعداد زیادی از آنها بازداشت شدند.
هنوز پلیس آمار دقیق دانشجویان بازداشت شده در فرانسه را اعلام نکرده است.

دیگر خبرها

  • پارسانیا: باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • باید ارتباط میان بنیادهای معرفتی و محیط‌های علمی را مشخص کنیم
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری مجدد کنکور در یک منطقه متاثر از وقوع سیل
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید