Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > گیلان - فرماندار رودسر گفت: نشست‌های جمعی می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از اقدامات ارزشمند باشد، تفکر فردی مدیریتی باید تغییر کند.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ علی وارسته بهدانی عصر دیروز در دیدار با فرمانداران لنگرود و لاهیجان با اشاره به تعامل سازنده مابین شهرستان‌های هم‌جوار افزود: یکی از راه‌های کسب موفقیت مدیران ارشد اجرایی در شهرستان‌ها جمع‌آوری مشترکات شهرستانی و برقراری ارتباط محوری و دائم است که یقیناً می‌تواند در رشد و ارتقا شهرستان‌های هم‌جوار تأثیر آفرین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار رودسر با اشاره به اینکه پیشرفت و توسعه به‌تنهایی حاصل نمی‌شود و صرفاً نمی‌تواند در یک مجموعه استانی به یک شهرستان محدود شود تصریح کرد : اگر می‌خواهیم شهرستان را ارتقا دهیم باید به همان میزان در ارتقا استان با کمک شهرستان‌های مجاور و ارائه طرح‌های نوآورانه و با برگزاری نشست‌های مختلف تبادل فکر و نظر داشته باشیم .

وارسته افزود: نشست‌های جمعی می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از اقدامات ارزشمند باشد، تفکر فردی مدیریتی باید تغییر کند.

وی با اشاره به اشتراکات شهرستان‌های لنگرود و لاهیجان خصوصاً در بخش چای گفت : با ارائه طرح و برنامه می‌توانیم تعامل شهرستان‌ها را در تقویت و رونق بخشی بیشتر به این محصول افزایش دهیم .

فرماندار رودسر با بیان اینکه تأکید کرد: با بررسی بیشتر می‌توان برای محصولات مشترک بسیاری برنامه‌ریزی کرد و در همان راستا با تعامل به یک هدف مشترک رسید .

فرماندار لنگرود نیز در این دیدار با اشاره به پروژه ملی جاده ساحلی چمخاله به رودسر افزود : اقدامات شهرستان لنگرود در این پروژه با توجه به اعتبارات صورت گرفته است و شهرستان رودسر نیز می‌تواند با جلسات و راهکارهای مختلف نسبت به دریافت اعتبار و اتمام تعهدات در این زمینه اقدام نماید تا این پروژه بزرگ که از اشتراکات دو شهرستان لنگرود و رودسر است به اتمام برسد .

همچنین فرماندار لاهیجان از حسن نیت و حضور دکتر وارسته تشکر کرد و گفت : یقیناً کار گروهی و تعامل سازنده بهتر می‌تواند شهرستان‌ها را به رشد و توسعه نزدیک سازد و الحمدالله ظرفیت‌های خوب لاهیجان می‌تواند زمینه‌سازی ارتقا سایر شهرستان‌ها را نیز فراهم سازد .

 

46

کلید واژه‌ها : برنامه ششم توسعه - استان گیلان - توسعه علمی - توسعه پایدار - چای - گردشگری -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برنامه ششم توسعه استان گیلان توسعه علمی توسعه پایدار چای گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • زورخانه در روستاهای مستعد تیران احداث شود
  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • لزوم ایجاد پد بالگرد هلال احمر در شرق گیلان
  • فرماندار مشهد:طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است