Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-28@14:03:01 GMT

سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۰۹۹۵

سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش آموزان

استان‌ها > لرستان - مرحله استانی سی وششمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری با رویکرد مهارت آموزی در فروردین و اردیبهشت ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان خبر داد: این سری مسابقات در پنج رشته کلی شامل هنرهای آوایی ،هنرهای نمایشی، ادبی و پژوهش ، هنر های دستی و تجسمی و فضای مجازی و قریب هفتاد گرایش برای دانش آموزان مقاطع متوسطه اول و متوسطه دوم می باشد که به تفکیک پسر و دختر در روز های مجزا در دو بخش حضوری و غیر حضوری در حال انجام می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عنایت صادقی با اشاره به اینکه برگزیدگان اول هر رشته در مقطع متوسطه دوم به مرحله کشوری اعزام می گردند گفت : مسابقات مقطع متوسطه اول در سطح استان پایان می‌یابد.

وی افزود: از نقاط قوت استان رشته های تکنوازی مانند کمانچه و سرنا و هنرهای دستی مانند جاجیم و گلیم و قلمزنی میباشد که همه ساله لرستان در این رشته‌ها حائز مقام می باشد.

رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش لرستان تعداد رشته‌ها را ۷۲ گرایش ،تعداد شرکت کنندگان مرحله آموزشگاهی را ۱۴۵ هزار نفر و مرحله استانی را ۷۰۰۰ نفر اعلام کرد وی محل برگزاری مسابقات استانی را سالن کانون آزادگان و مسابقات کشوری را که در مرداد ۹۷ به تفکیک جنسیت پسر و دختر برگزار خواهد شد در اردوگاه شهید باهنر تهران اعلام کرد.

46

کلید واژه‌ها : استان لرستان - کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس - وزارت آموزش و پرورش - مسابقه کتابخوانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس وزارت آموزش و پرورش مسابقه کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در نشست خبری با خبرنگاران در سنندج گفت: تولیدات دستی و کشاورزی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان در قالب یکصد غرفه در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج در معرض دید عموم قرار گرفته است.

حجت‌اله موسوی افزود: این نمایشگاه از امروز تا دهم اردیبهشت ماه جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی سنندج از ساعت ۱۵  ظهر تا ۲۲ در معرض بازید مردم خواهد بود.

وی یادآور شد: ترویج روحیه کارآفرینی بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با مهارت‌های بومی محلی، تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم را از اهداف برپایی این نمایشگاه دانست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: در حاشیه این نمایشگاه دو غرفه به منظور هدایت تحصیلی دانش‌آموزان برپا می‌شود تا دانش‌آموزان به سمت رشته‌های هنرستان‌ها سوق پیدا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود