Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت:اعتبار احداث ۷۲ خانه عالم در روستاهای آذربایجان غربی توسط سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی تأمین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری امروز در دیدار با مدیران و اساتید حوزه های علمیه و جمعی از علمای شهرستان ارومیه گفت: سازمان سیا بعد از تسخیر لانه جاسوسی میزی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل داده است اما اخیرا مجمعی تحت عنوان اتاق ۱۰۵۸ به منظور ضربه زدن به ایران تشکیل شده که براندازی از طریق مسائل اقتصادی و فرهنگی از اهداف آن است؛ که علما باید در این خصوص توجه جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شهسواری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری به عنوان دیدبان حقیقی انقلاب در نامگذاری سال ها با موضوع اقتصادی در مقابله با ایده های آمریکا تاکید دارند و بارها در خصوص مسائل فرهنگی تحت عناوین تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و … تأکید کرده اند.

وی به وضعیت روحانیت در آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: جای علما در روستا ها خالی است؛ در برخی از مساجد استان و به ویژه در روستا ها روحانی وجود ندارد.

فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی تصریح کرد: با اینکه کمبود روحانی و علما در سطح کشور محسوس است امااعتبار احداث ۷۲ خانه عالم توسط سپاه تأمین شده است که تعدادی از آنها تکمیل شده اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۱۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمد صادق معتمدیان در این دیدار ضمن تبریک روز ارتش به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران، از جانفشانی ها، ایثار و فداکاری های ارتشیان ایران اسلامی در تامین امنیت پایدار کشور و دفاع از مرزهای ایران اسلامی قدردانی کرد.

امیر سرتیپ دوم سیروس امان‌اللهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا نیز در این دیدار از حضور استاندار آذربایجان‌غربی در جمع ارتشیان و پوشیدن لباس مقدس ارتش در مراسم رژه صبح امروز، قدردانی کرده و گفت: حضور جنابعالی با لباس پرافتخار ارتش در جمع ارتشیان، موجب افتخار و دلگرمی گردید و ما از حمایت های مجموعه دولت مردمی سیزدهم در استان قدردانی می کنیم.

استاندار آذربایجان‌غربی در بدو ورود به محل قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب ارتش، به یادمان شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرد.

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد در دستور کار
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • اجرای ۱۲٠طرح هادی روستایی در مناطق مختلف اذربایجان غربی
  • واگذاری بیش از ۸٠٠ واحد مسکن ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد