Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،علی موذنی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی اختتامیه جشنواره سفیران دانش‌آموزی استان بوشهر با بیان اینکه این سفیران نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی و ترویح سلامت جامعه دارند اظهار داشت: طرح سفیران سلامت با مشارکت دانش آموزان همه مدارس استان بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در طرح سفیران دانش‌آموزان بهداشت عمومی در همه سطوح افزایش می‌یابد افزود:در این طرح دانش آموزان ضمن رعایت بهداشت فردی در مورد بهداشت عمومی جامعه نیز در قالب طرح لسانی تذکرهای لازم را برای رعایت بهداشت عمومی به همه اقشار جامعه می‌دهند.

موذنی با تاکید بر توجه به سلامتی در ابعاد گوناگون افزود: سفیران سلامت تلاش کنند تا فرهنگ ورزش، تحرک، نشاط و پویایی جایگزین رکود و کم تحرکی در جامعه شود.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان بوشهر از مشخص شدن آثار برتر دومین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی خبر داد و بیان کرد: در برگزاری دومین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی یک‌هزار و 600 اثر در قالب نقاشی، عکس، انشا و داستان نویسی از 18 شهرستان و منطقه ارسال شد.

موذنی افزود: براساس رأی هیئت داوران در رشته نقاشی اثر دانش آموز ماه نساء استاد مجرد از منطقه کاکی، در رشته انشا نویسی اثر دانش آموز مریم درسرا از شهرستان دشتستان حائز رتبه برتر شد.

وی با بیان اینکه در رشته داستان نویسی اثر دانش آموز سیده معصومه صدری از شهرستان گناوه برتر شناخته شد گفت: در رشته عکاسی اثر دانش آموز سحر آصفی‌پور از شهرستان بوشهر به عنوان اثر برتر انتخاب و آثار برتر هر رشته به مرحله کشوری راه یافت.

رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: در همایش استانی سفیران سلامت در دهه نخست اردیبهشت ماه در مرکز استان از دانش آموزان برتر تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/م

۱۶۰۰ اثر به جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی استان ارسال شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، کوهگرد معاون شبکه بهداشت و درمان بافق گفت: طرح سفیران سلامت دانش آموزی با هدف توانمندسازی دانش آموزان برای خودمراقبتی و انتخاب سبک زندگی سالم در مدارس اجرا می‌شود. 

 

وی افزود: دانش‌آموزان در این طرح در طول سال تحصیلی آموزش‌های لازم را از طریق مراقبین سلامت دریافت می‌کنند و اطلاعات خود را در اختیار خانواده و هم سالان خود قرار می‌دهند. 

 

میرزایی مدیر مدرسه شهید دهستانی بافق گفت: همزمان با هفته سلامت جشنواره غذای سالم نیز برگزار شد تا دانش آموزان با غذای سالم و ناسالم آشنا شوند. 

 

وی افزود: سفیران سلامت مدرسه این وظیفه را دارند تا موراد بهداشتی در حوزه جسم و روح را به دیگر دانش آموزان آموزش دهند.

دیگر خبرها

  • پایان هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در خراسان رضوی
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • ۳۵۰ اثر به جشنواره خوشنویسی رضوی ارسال شد
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق +عکس
  • نواخته شدن زنگ سلامت در مدارس بافق