Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@00:37:29 GMT

مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۲۴۶۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به انتصاب مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان، گفت: مریم رشتچی به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان انتصاب شد.

طوماری با اشاره به تحصیلات مریم رشتچی افزود: مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان  دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سوابق اجرایی مدیر کل جدید آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: مریم رشتچی دارای سوابق اجرایی مدیریت پردیس الزهرای زنجان، مشاور اجرایی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، دبیر نمونه ریاضی و معلم نمونه کشوری؛ عضو انجمن ریاضی ایران، مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان در امور بانوان می باشد.

گفتنی است، آئین معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان 29 فروردین 96 ساعت ۱۰ در محل سالن زیتون جهادکشاورزی استان زنجان برگزار خواخد شد.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنجش ۱۶ هزار نونهال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل آموزش استثنایی استان مرکزی با اشاره به اینکه مجموع محصلین سنجش شده‌ باید به ۲۵ هزار نفر در استان برسد گفت: خانواده‌های ۹ هزار نونهال در آستانه تحصیل هر چه زودتر فرزندان خود را برای سنجش سلامت اسم نویسی کنند.
خسرونیا افزود: این طرح از آذر پارسال شروع شده و تا پایان اردیبهشت امسال ادامه دارد البته بیشتر نونهالان سنجش نشده را روستائیان و اتباع تشکیل می‌دهد که هر چه زودتر باید اقدام کنند.
او با اشاره به اینکه ۲۱ مرکز در استان آماده ثبت نام و سنجش است ادامه داد: والدین با ثبت نام فرزند خود در سامانه mgmedu.ir انجام دهند چرا که بدون داشتن گواهی سنجش امکان ثبت نام در مدرسه و کتاب درسی در هیچ مدرسه‌ای وجود ندارد.
مدیر کل آموزش استثنایی استان مرکزی گفت: همه متولدین ۹۶/۷/۱ و ۹۷/۷/۱ سنجش می‌شوند و امکان سنجش پیش دبستانی‌ها هم در مراکز سنجش مهیاست.

دیگر خبرها

  • آمار هولناک کودکان شهید در غزه اعلام شد
  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • افزایش ۳ درصدی ظرفیت رشته‌های فنی و حرفه‌ای و ریاضی فیزیک در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • کمک بیش از یک میلیارد ریالی مردم نوعدوست زنجان به همنوعان در غزه
  • آغاز کهربا در ۶ بانک/ خرید با موبایل و بدون کارت اجرایی شد
  • سنجش ۱۶ هزار نونهال
  • تلفن ثابت ۴ هزار مشترک در زنجان وصل شد
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد
  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است